Joop komt weer

Met woorden is het als met zonnestralen; hoe feller ze zijn, hoe dieper ze branden.

Hoe waar is deze spreuk dan? Ik moet ook bekennen dat ik me er zelf nogal eens schuldig aan maak aan die scherpe tong. Het is niet altijd zo bedoeld, maar het komt dan gewoon een beetje rot mn strot uit zullen we maar zeggen. Dus wederom de waarheid als een koe vandaag en er 1 om over na te denken.

Vanmiddag komt Joop weer. We gaan steeds meer met Mellis doen en dat is altijd erg leuk, Ook heel erg leuk om te zien hoe snel je een hond dingen kan leren als de basis onder de knie is. Ik heb ook een vraag gekregen uit Polen, van het forum van INtermobiel. Zij is praktisch blind en rolstoel gebonden. In Polen werkt het anders dan hier, dus wilde zei haar eigen hondje trainen als geleidehond. Die vraag had ik al bij Joop neergelegd, die hem weer onder wat collega’s heeft uitgezet en we gaan vanmiddag eens wat praktosche tips op papier zetten voor deze vrouw. Erg leuk natuurlijk om te doen.
Joop en ik zitten ook altijd veel te kletsen moet ik zeggen. Eigenlijk wilde we naar het strand, maar mijn lijf en het weer staan dat niet toe, dus dat wordt een kort roondje voor de buiten training, maar ach, het is niet anders.

Ook komt de beurs dichterbij en het is leuk om te zien hoe zich dat allemaal ontwikkelt. Ik ga in ieder geval met ruim 500 folders naar de beurs om daar uit te delen. Ook via de VCP doe ik mee aan de beurs op de andere dagen, we hebben dan een chat/cam verbindinding met de beurs en de mensen kunnen dan met me chatten. Lijkt me ontzettend leuk om te doen. Dus mensen, gaan jullie niet woensdag maar donderdag of zaterdag, bij de stand van de VCP kan je met me chatten ;-). Ook komt daar onze notitie aanpasbaar bouwen liggen, dus Hoek van Holland overheerst de beurs dit jaar. Helemaal gaaf!
Ik ga nog even een paar uurtjes rustig aan doen en dan vanmiddag Joop. De rest van de week is leeg gepland om bij te komen van alles.

Allemaal een fijne dag.

Jan Willem Roy- Vriend

5 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

5 Reacties op “Joop komt weer

  1. hetty

    Hoi Astrid,

    Veel succes met de training en ik hoop dat je iets voor die persoon in Polen kunt betekenen.

    groetjes Hetty

  2. Ik denk dat Mellis het ook leuk vindt, want volgens mij doen ze het niet als ze geen zin hebben? Zijn wat dat betreft net kinderen … Succes ermee xus Nel.

  3. Ja, die spreuk is een waarheid als een koe! Veel succes en plezier op de beurs.

  4. Ik hoop dat de training goed gegaan is Astrid? Fijne donderdag xus Nel.

  5. Ik ga op zaterdag naar die beurs!

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

