Training en meer

Hoe hoger de weerstand, des te groter de vrijheid die erachter verscholen ligt.

Een laat logje vandaag van mij, maar heb al een ochtend werk erop zitten. Alles wat er voor de beurs moet gebeuren kost een hoop tijd, al is deze pas op 16 april. De voorbereidingen kosten tijd. Maar het is wel ontzettend leuk om te doen, en er staan een hoop leuke dingen op de agenda die ik jullie nog ga vertellen maar dat blijft nog even een verassing.
De training was weer nuttig en gezellig zoals altijd. Joop en ik raken meestal aan de praat aan het eind van de training en dan duurt het altijd wel ffies. Het is dat ie een feestje had gisteren en weg moest anders hadden we nog langer aan de klep gezeten gisteren. Mellis doet het goed, ook buiten. We hebben nog even een korte wandeling gemaakt, want Joop had zijn honden ook bij zich. Gelukkig kunnen de honden hier op vele plekken lekker rennen en ravotten. Een geslaagde dag dus.
Vandaag verricht ik in mijn ouwe joggingpak mijn werk met een lekker muziekje op de achtergrond.
Ook weer goed nieuws over hulphond Marjan, haar huisje heeft in een maand tijd € 44,= opgeleverd. Dit betekent dat we dus over de € 300,= heen gaan en dus voor pup nummer 4 gaan! Er moeten nog meer huisjes geleegd voor het eind van de maand dus we gaan lekker. Bij deze wil ik nogmaals iedereen die een huisje heeft staan heel erg bedanken voor jullie inzet!

Daarmee brei ik een eind aan mijn logje voor vandaag,allemaal een fijne dag!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

