Weekend

Iedereen heeft zijn goede kanten. Maar sommigen weten ze echter goed te verbergen.

Het is weer zaterdag. De weken blijven vliegen. Vanmiddag komt mijn oude hulp Dees ff een bakkie doen, gezellig want na ons uitje naar Ilse DeLange vorig jaar heb ik haar niet veel meer gezien dus tijd om even bij te beppen.
Verder staat er een drukke weerk op het programma. Ik heb veel werk deze week en ben ook met een nieuw project bezig waar je tzt meer over zullen horen. Thom is volgende week zondag jarig en we hebben ook van woensdag tot zondag loge’s dus gezellig druk zullen we maar zeggen. Mijn werk gaat gewoon door tijdens deze dagen maar dat is even niet anders in aanloop naar de beurs. We zullen de 1e uren van de beurs doorbrengen met Joop bij de hulphonden stand, van daaruit ga ik mijn netwerk even opzoeken, nieuwe mensen leren kennen enz. Ook voor Intermobiel zal ik er zijn dus een druk programma de 16e. De 17 en de 19e kunnen de mensen met mij chatten vanaf de beurs bij de stand van de VCP. Dus ook dat is erg euk. Betekent wel dat deze maand bomvol zit en ik de momenten die als rust kan pakken dus ook pak.
De andere leuke dingen die ik van plan ben daar moeten jullie nog even op wachten……..
Ik sluit af met een mooi muziekje van mijn favoriete zangeres Ilse deLange, zij zingt hier mee op de achtergrond met Jan Willem Roy.

3 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

3 Reacties op “Weekend

  1. lieve astrid, ik ben weer thuis…..met nog erge hoofdpijn, dus maandag weer naar de huisarts….fijn om te lezen dat je heerlijke afleiding hebt de komende tijd…….neem op z’n tijd je rust en geniet er verder van…….goed weekend, liefs rietje

  2. hetty

    Hoi Astrid,

    het klinkt erg positief wat je allemaal van plan bent, loop alleen niet te hard van stapel

    Een heel goed weekend

    Hetty

  3. Maaike Veerkamp

    Goede morgen Astrid,

    Mooi artikeltje In het blad EigenWijs (Per Saldo) over het ePGB. Maar ehhhh, ben niet iets te bescheiden over jezelf? Ik vind jou nou niet een typisch voorbeeld van een digibeet?! Digibeten weten niet zo’n mooie weblog staande te houden!

    Volgens mij lopen we elkaar dit jaar mis op de Support-beurs. Zelf sta ik op donderdag de hele dag op de stand van de Vereniging Gehandicapte Wintersporters en Vrijdagmorgen ben ik present bij de stand van Stichting Hulphond.

    Zo blijven we van de straat.
    Fijne zondag,
    Maaike

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

