Wederom veranderingen

Ware stilte is rust voor de geest, zoals slaap voor het lichaam; versterkend en verfrissend. De plannen veranderen continu hier op het moment. Joop en Koba moesten gisteren al redelijk snel weer weg. Het hoe of waarom is even niet belangrijk. Thom gaat zijn auto halen en rijdt vervolgens naar Assen om Ko te halen en dan door te gaan naar Hoorn waar ze naar Les Miserables gaan. Op deze manier kan Thom gelijk een fklink stuk rijden met zijn auto en zien hoe hij rijd, dat is het lekkerste op de lange afstand…Ik ga me lekker rustig houden en me verder voorbereiden op mijn werk. Er zit een leuke nieuwe baan in het verschiet waarvoor ik wat dingen moet voorbereiden. Wat dit is horen jullie als het zover is. Maar tot die tijd genoeg te doen. Het is zo vreselijk leuk om daar mee bezig te zijn, ik geniet er gewoon van!Allemaal een fijne dag………. Bij dit nummer moet ik altijd weer een traantje wegpinken. Het slaat zo op mijn beide opa’s….

5 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

5 Reacties op “Wederom veranderingen

  1. Annelies Steenbrink

    Hoi Astrid, wat een prachtig nummer, ik kende het nog niet. Ik had ook zo’n fijne opa. Belangrijk is dat he.
    Hartelijke groet uit Rotterdam

  2. Idd een prachtig lied..Geniet van waar je mee bezig bent.En ik wens je een hele fijne avond toe.Liefs:Wilma.

  3. En prachtig nummer Astrid
    Heb er met kippenvel naar geluistert
    Echt mooi
    Fijne avond
    Grt voor jou en een knuff voor Mellis
    Mariet.

  4. hoi astrid

    ik ben allang niet meer langsgeweest. ik kom niet zo heel veel meer op alle logjes. ik kan het even niet opbrengen. het hoe en waarom is niet zo belangrijk. ik lees dat je een baan inhet verschiet hebt. wat goed joh! gefeliciteerd!

    een fijne avond liefs yinte

  5. lieve astrid, ’n fijne dag vandaag, liefs rietje

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

