bijna weekend

Als je je niet thuis voelt in het NU maakt het niet uit waar je heen gaat. Want je neemt je onbehagen overal mee naartoe.


Over bovenstaande spreuk kan ik gelukkig volmondig JA zeggen. IK voel me heerlijk de laatste tijd. Tuurlijk veranderd dat niets inde situatie,maar de dingen waar ik mee bezig ben zijn zo leuk en zo posittief, dat het voelt of alles heel mooi in elkaar glijdt……Helemaal super gewoon!! Vanmiddag willen we even langs mijn oma met wie het helemaal niet goed gaat. Voor mij gelijk de mogelijkheid om een proefritje te maken in onze nieuwe bus.
Het weekend zal druk zijn door Thom zijn verjaardag, maar dan zien we ook iedereen weer even. Het leuke is dat zowel Marry als Shirley morgen werken en er dus een mix van Nederlandse en Surianaamse hapjes gemaakt gaan worden. Heerlijk wordt dat, dat kan ik jullie wel verzekeren.
Allemaal een heel fijn weekend en mijn spreken jullie weer na het weekend.

Liefs Astrid

1 reactie

Opgeslagen onder Persoonlijk

Een Reactie op “bijna weekend

  1. Ja, die spreuk klopt als een bus! Surinaamse hapjes… lekker!
    Ik wens je een fijn weekend.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

