Drukke dag

Het hart fluistert; luister goed.

Vandaag een drukke dag. Straks komt Loes even een bakkie doen. Al die tijd hebben we uiteraard wel telefonisch met elkaar gesproken maar vandag gaan we het eens hebben over wanneer ze weer op arbeids therapie basis komt werken. Dat zal over een week of 4 gaan beginnen met 1x per week 5 uurtjes. Eerst eens kijken hoe dat gaat en dan zien we wel verder.

Rond half 1 komt er iemand van de gemeente en aansluitend heb ik om 13.30 een digitale vergadering met mijn collega’s uit Rotterdam. Echt ideaal op deze manier vargaderen. Ik kan er niet heen maar er op deze manier toch bij zijn. Een heerlijk gevoel is dat moet ik zeggen. Een drukke dag dus moet ik zeggen maar het voelt heerlijk om er zo bij te kunnen blijven.

Ook benut mijn mannetje zijn ziektewet tijd nuttig en is aan de slag gegaan met een web-log. Zie Hier het resultaat van 1 dagje werk. Uiteraard is het nog in aanbouw.

Vandaag is de man van Marjan jarig en breng ook hem even een bezoekje om hem te feliciteren. Rene van harte met je verjaardag!
Verder niet veel te melden. Ik ga aan het werk. Allemaal een fijne dag!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

