zonnige woensdag

Er bestaan duizend redenen om iets niet te doen, maar ik volg die ene reden waarom wel.

Vandaag schijnt wederom het zonnetje, heerlijk gewoon. Ik heb een bak geraniums de hele winter boven gehad, uitgebloeid uiteraard, en nu zijn ze weer uitgeschoten. Ze staan dus is een bak verse aarde weer buiten en we gaan kijken hoe ze het gaan doen. Weer een nieuw begin……
Ik wil vandaag lekker even met Mellis naar buiten. Gisteren was een hele hectische dag waarop allerlei onverwachte dingen zijn gebeurd, wel leuke trouwens, en ik heb zitten vergaderen en dus gewoon moe was. Dus dadelijk lekker even naar buiten en genieten van de natuur. Alles begint weer te groeien en te bloeien en dat is altijd gewldig om te zien vind ik.
Vandaag dus een rustig dagje en dan morgen weer een vergadering, ook digitaal. Het gaat een beetje om en om dus.
Met Thom gaat het nog niet echt lekker dus die is ook nog thuis. We maken er maar het beste van.
Verder ben ik voor een goede vriend bezig met een aantal klusjes en dat loopt ook allemaal erg lekker. In de toekomst zullen jullie daar zeker meer over gaan horen.

Voor nu wens ik jullie allemaal een fijne en zonnige woensdag.

7 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

7 Reacties op “zonnige woensdag

  1. Hoi Astrid, ja, wat een heerlijk weertje he? Daar wordt een mens toch vrolijk van! Mijn man is op zakenreis onderin Duitsland, en daar reden ze door 10 cm sneeuw!
    Jij ook een fijne woensdag.

  2. Lieve Astrid, Geniet vn het prachtige weer. Carpe Diem! Liefs:Wilma.

  3. Ik ga zo ook even naar buiten. Even wat vitamientjes op doen!

    Fijne dag meis!
    Liefs Kon

  4. Hallo lieverd,

    Jullie ook een fijne week verder en geniet van de zon zolang hij schijnt, haha….

    Dikke kus Marjan

  5. hai As, ik ga ook even naar buiten, post naar de brievenbus brengen…..en misschien ’n half uurtje op m’n balkon, wat heerlijk dat weertje hé? gaat ietsje beter vandaag met m’n hoofd….wat ’n geduld! liefs rietje

  6. Ik heb mooie roze viooltjes in de tuin gepoot. het was echt heerlijk!!! groetjes Betty

  7. Wens ik jou een zonnige donderdag
    Goed zeg die bloemen zo de winter overhouden
    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

