Verhalen van nabestaanden

Wie overstijgt wat hoort en wat niet hoort, is op weg naar volmaakt handelen.

Het boek van Hans van Dam over euthanasie en de verhalen van nabestaanden is uit. Het is een ongelofelijk boek met bizarre maar ook ontroerende verhalen. Wat kan er veel mis lopen zeg, ook al denk je alles geregeld te hebben…. Het boek is een echte nadenker.
Ik kan dan ook iedereen aanraden die met dit onderwerp bezig is het te lezen en zijn conclusies te trekken. Dat er in Nederland nog heel wat moet veranderen moge duidelijk zijn.

Verder heb ik vanmiddag weer een vergadering ter voorbereiding van de beurs dus daar ga ik mee verder. Het zonnetje schijnt, dus ik wens iedereen een zonnige dag.

6 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

6 Reacties op “Verhalen van nabestaanden

  1. Lieve Astrid, ja het is schitterend weer. Ik ga zo nog even weg…Wens je een fijne en zinvolle vergadering toe.Wil je mij een seintje geven wanneer de beurs is? Misschien kan ik er naar toe gaan. :-)) Fijne dag nog. Hoe gaat het met Tom? Liefs:Wilma.

  2. Hai haaaii, Ik loop ontzettend achter met mn web-log, dus ben op het moment wel weer een beetje bezig. Ik word in ieder geval wel op de hoogte gehouden over alles wat zich op bloggers en met jou afspeelt gelukkig.
    Vandaar dat ik je even kom bezoeken en sorry zeggen dat ik je een beetje verwaarloosd heb.
    Maar komt goed, 🙂 ik ga me best doen om iedere week weer is te bloggen, pimpen en al mijn vrienden bij te houden.

    Fijne dag en geniet van het zonnetje.

    Liefs, Marja

  3. Fijne dag As!
    ot± We hebben nog niets gehoord!

    Liefs Kon

  4. Ik zal het boek onthouden en lezen. Fijne dag en als het zonnetje schijnt, ziet alles er heel anders uit.!

  5. hai astrid, ik heb Mantelmeeuw ook uit, zo ontroerend, de vrouw v.d. Hartstichting heeft ’t geleend en ik heb gevraagd of ik het snel terug kan krijgen, dan stuur ik het aan jou op……het leest heel snel……..fijne vergadering………liefs rietje

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

