Vrijdag

Wat in het ene geval waar is, is niet waar in het andere geval.Een fout in de ene situatie is geen fout in een andere situatie.Het is weer vrijdag. Het weekend staat voor de deur. Vandaag geen plannen ik zie wel hoe de dag loopt. Ik wil in ieder geval lekker met Mellis naar buiten. Met dat mooie weer heb ik de smaak te pakken en dat wil ik graag zo houden. Vandaag geen vergaderingen of wat dan ook, dus dat scheelt weer. Gewoon lekker even een dag voor mezelf. Thom is ook nog steeds thuis dus dat gaat ook nog steeds niet goed.Als vandaag weer zo lekker het zonnetje gaat schijnen wil ik lekker met een boek even de tuin in. Inmiddels ben ik al met Mellis buiten geweest en het is KOUD!! Geen weer om buiten te zitten en erg bewolkt. Ach het is ook pas april.Verder gaan we zoals gezegd zien wat de dag brengt. Voor vandaag allemaal een hele fijne vrijdag.

12 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

12 Reacties op “Vrijdag

  1. Heej Astrid,Heerlijk toch zo’n dag waarop niets hoeft…Hier is inmiddels de zon gaan schijnen. Maar ik vind het toch nog erg koud. Ben vandaag zo’n beetje van alles wat aan het doen. Wens je een fijne dag toe, en hoop dat je nog even in de zon kunt gaan genieten. Liefs:Wilma.

  2. Heerlijk, dat je vandaag niets hoeft. Ik vind het ook nog koud buiten. Maar ja, dat heb je vooral als je stil zit hé? De zon probeert er een beetje door heen te komen. Beterschap voor je manneke!

    Fijne dag!
    Liefs Kon

  3. Maaike

    Hoi As,

    Nou, laat die zon maar komen. Ik lust er voorlopig wel pap van! Kun je die wolken niet wat harder wegblazen? Want ik heb het koud. Oh nee, ik ben verwend. Twee dagen zon en Maaike is alweer helemaal op de zomerse toer. Net als columnist Martin Bril verlang ik nu naar ‘rokjesdag’.
    Fijn weekend

  4. Jos van Bommel

    Ha die Astrid en Thom ook een fijne dag toegewenst van ons, groetjes Jos en Jenny uit een zonnig Rotterdam.

  5. Fijn weekend astrid:)) Hier is het licht bewolkt!
    xxx betty

  6. Nou, ik vond het al met al toch een redelijke dag Astrid. Maar jij geniet sowieso wel van je kanjer Mellis. Maak er een mooi weekend van.

  7. Fijne vrijdag! Ook hier was het koud en ik ben lekker naar een vriendin gegaan (met de auto) en heerlijk zitten kletsen.
    Fijn weekend, lieve groetjes 10

  8. Hetty

    Ha die Astrid, en Thom

    Een heel fijn weekend gewenst en hoop dat Thom toch weer snel opknapt.
    Lekker niets doen, geniet er maar van

    Hetty

  9. in het zonnetje was het wel lekker maar daarbuiten….brrrrr toch wel fris he?
    ik wens jullie een fijn weekeind toe met liefs van mij..

  10. heb ’t goed morgen…….liefs rietje

  11. Hallo, ik ben hier toevallig terecht gekomen. Je hebt een mooie blog.
    Je hebt een schat van een hond, ik ben er helemaal weg van.
    Lieve bloggroetjes van ons. Likje van Kelly

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

