Assie-Dag

Het is alweer zaterdag, de tijd vliegt. Thom is gelukkig weer wat opgeknapt zodat hij vandaag gewoon naar zijn zus toe kan die jarig is. Marielle gefeliciteerd!! Daarna hheft hij een afspraak met Ko. Deze is ook in Amersfoort dus dat komt mooi uit. Ze gaan vanavond dan eindelijk naar Route 66. Dit moest al een keer afgezegd worden en nu gaat het door, dus hopelijk is het een leuke voorstelling.

Ik zit hier nu met een lekker muziekje op dit logje te tikken. Heerlijk vind ik dat. Straks ga ik lekker met Mellis naar buiten en daarna, ik zie wel. Het weer is niet echt schitterend, dus voor de buien moet ik wel buiten zijn geweest. Wat er verder gebeurd vandaag zal inet veel zijn. Beetje internetten, beetje tv, beetje lezen, dat soort dingen die ik doe op Assie-dagen.

Kortom geen plannen. Vandaag gaat sussie Janus nog een paar huizen kijken dus ik hoop voor haar dat ze dit keer een bod uit kan brengen op haar nieuwe paleisje. Ik denk aan je sussie. Je weet wat een meeuwenkwak betekent 😉
Dus lieve lezers, ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en geniet van de dingen die je gaat doen.

Liefs Astrid


Ik ben zojuist gebeld dat oma in het ziekenhuis ligt en vanacht is opgenomen op de IC. Ze dachten eerst aan hartinfarct maar uit nader onderzoek wees dat het een longembolie was. Nu vertelde mijn vader dat ze gisteren voor het eerst in weken weer eens was wezen douchen, met hulp uiteraard, en waarschijnlijk is daardoor de embolie aan de wandel gegaan. Hoelang oma in het ziekenhuis moet blijven weet ik niet, maar hopelijk kan ze van deze plek door naar een verpleeghuis, en ligt ze daar op haar plek. Oma we denken aan je!

10 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

10 Reacties op “Assie-Dag

  1. Een hele fijne Assiedag dan maar vandaag 🙂

    En een goed weekend
    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet

  2. Hetty

    Ha Astrid,

    Geniet maar van je Assie-dag hoor

    Je4 hebt een drukke week voor de boeg, dus in het voren uitrusten mag zeker

    Hetty

  3. Fijne dag en geniet van je wandeling met Mellis!
    Fijne dag, gr 10

  4. ach, wat sneu voor oma……gelukkig wordt ze daar goed verzorgd…..heb ’t goed op je assiedagje…….ik neem er weer ’n voorbeeld aan…..heb weer 2 boeken opgedoken….één van nicci french en ’n andere, ff kijken in welke ik zal beginnen, liefs rietje

  5. Heej Astrid, Allereerst wil ik je sterkte wensen met je oma..Is toch altijd weer moeilijk, vooral omdat je er niet meteen even naar toe kunt gaan… Tom is dus vanavond een beetje bij mij in de buurt…(ik woon vlakbij Amersfoort…) Gefeliciteerd met je schoonzus. En geniet vandaag van je Assie dag! ik ga straks pannekoeken bakken voor mij en de kids! heerlijk snoepen…MMM fijne dag nog! XxX

  6. Maaike

    Hei meissie. Geniet van je Assie-dagen en enorm bedankt dat je me digitaal zo steunt! Twiet, twiet

  7. Goedemorgen Astrid ik hoop dat alles snel goed komt met je oma. En dat je tch nog een beetje kunt geniete van je assie dagen

    Wens je een heel fijne zondag
    Liefs Blauwhartje

  8. Anoniem

    Lief dat je toch steeds bij me aanwaait, ondanks ik op het moment weinig achter de pc zit. Wens je een fijne dag.
    Liefs Corina

  9. Annelies Steenbrink

    Astrid, sterkte voor je oma (en de rest van de familie natuurlijk). ik hoop dat je toch een beetje genoten hebt van het weekend!
    groetjes

  10. Heej Astrid, Alles goed met je?
    Hoop dat je een fijn weekend hebt gehad. Hoe is het met je oma..?
    Vanmorgen krijg ik een andere hulp, die van mij is al een tijdje ziek..ben benieuwd..elke week iemand anders bevalt me maar niks. Maar beter dit dan helemaal niks! Verheug me op vanmiddag. Wens je een fijne dag toe.Liefs:Wilma.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

