De Support in zicht…


Het enige wat we hoeven te beslissen, is wat te doen met de tijd die ons gegeven is.

Weer een nieuwe week en wat voor week. Ik denk niet dat ik er aan toe kom om veel logjes te schrijven na woensdag. Woensdag is de beurs. Jawel het is weer zover na 2 jaar, de Support Beurs. De grootste beurs voor beperkt Nederland. Je kan er werkelijk alles vinden voor mensen met een beperking. Voor mij altijd een nuttig moment om de mensen te zien met wie je allemaal wel contact hebt. Via de mail, msn of diverse fora, maar dit het de samenkomst. Buiten het feit dat het dus ook altijd supergezellig is, is het voor mij ook netwerken.
De ochtend en een deel van de middag staat in het teken van Hulphond. Samen met Joop en nog een trainer bemannen we de stand. Thom gaat ook altijd mee en vindt dat ook altijd erg leuk. Daarna ga ik een rondje maken langs alle bekenden die er te vinden zijn en lekker beppen met de mensen en collega’s.
Dan doe ik de rest van de week op een digitale manier mee. Donderdag, vrijdag en zaterdag kunnen de mensen vanaf de beurs met mij chatten vanaf de stand van de VCP. Op die manier willen we laten zien dat vrijwilligerswerk niet onmogelijk hoeft te zijn ook als je niet veel meer de deur uit kunt. Laten zien dat de digitale snelweg dus wel degelijk een hele goede en effectieve manier van vergaderen is. Het is de 1e keer dat we dit doen dus we hebben geen idee hoe dit verder gaat lopen.
Verder hebben we natuurlijk ook nog mijn oma. Ik maak me vreselijk zorgen om haar,maar weet dat ze goed ligt in het ziekenhuis. Hopelijk heeft ze vanuit het ziekenhuis sneller kans op een plek in het verpleeghuis. We hopen het maar voor haar.
Kortom een bewogen weekje. Ik wens jullie allemaal een fijne week,

Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

