een relax dag…

In de totale bereidheid je te laten raken, kan blijken dat de pijn, die je zo vreesde, niet je vijand is maar het voertuig terug naar huis.

De spreuk van de dag is er weer 1 om over na te denken, hij is echt vreselijk goed vandaag vind ik, hopelijk kan iemand er iets mee……
Vandaag staat vooral in het teken van relaxen en vast tanken voor morgen. Leuk trouwens dat er zoveel reacties komen op mijn logje van gisteren en leuk dat ik weer dat ik morgen wat mensen ga zien van web-log die ik nog niet ken. Ik ben dus tot 14.00 bij de hulphonden stand te vinden en daarna zwerf ik rond…..
Straks na het douchen enzo wil ik nog even lekker met Mellis naar buiten, dat heet als het droog blijft. Dus voor iedereen een hele fijne dag en jullie moeten het doen met een kort logje.

Oja met oma gaat het steeds slechter. Ze ligt nu ook aan de zuurstof, maar meer als adem ondersteuning omdat ze uiteraard erg benauwd is door de embolie. We wachten maar af hoe het gaat……

Liefs Astrid

8 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

8 Reacties op “een relax dag…

  1. Ha Assie,
    ik kom je voor morgen alvast een hele fijne dag toewensen en hoop dat je zult genieten!
    Liefs Loes
    xxx

  2. ina

    Hoi Astrid,

    Nou ook hier is het vandaag een rustdagje , morgenmiddag kom ik jou nl aflossen bij de stand van Hulphond, wij ( mijn man en ik)komen al vroeg en gaan ons dan eerst uitleven op de beurs en vanaf half 2 mogen we bij de stand van Hulphond staan, ik vind dat iedere keer weer een feest, heel vermoeiend maar ook heel leuk, wel heel anders dan in de begin jaren, toen gaf ik nog demo’s op de catwalk maar dat mag/kan jammer genoeg niet meer, ik vind het zo leuk omdat ik toch heel vaak van mensen hoor dat ze doordat ze op de Support de hulphond tegen zijn gekomen zelf nu ook een hulphond hebben daarom heb ik er graag een paar daagjes rust voor over want ja een donderdag ben ik ook uitgeserveerd hoor maar al bereiken we maar dat er 1 iemand straks ook voor een hulphond gaat dan hebben we niet voor niets gestaan.
    Astrid tot morgen, vind het heel leuk op je weer eens te zien want dat is al heeeeel lang geleden.

    Groetjes Ina

  3. ja astrid, ik krijg de dagelijkse gedachte ook elke dag en deze raakte mij wel!
    oei, wat sneu voor oma…….sterkte deze week….en heb ’t goed daar op de beurs! liefs rietje

  4. Een geweldige spreuk zelfs Astrid. Ik ben benieuwd hoe de beurs zal zijn. Ik wens jullie onwijs veel sterkte met oma toe!! xus Nel.

  5. hetty wieringa

    Hoi Astrid,

    Heel erg veel sterkte met jouw oma, en verder tot morgen

    Hetty

  6. Heel veel sterkte met Oma Astrid
    Veel liefs en knuff Mariet.

  7. Ik hoop dat het droog is en blijft voor je, kan je nog even uitwaaien.
    Veel plezier morgen!
    Heel veel sterkte voor/met oma!

    Liefs Kon

  8. Aquawoman

    Hoi As,

    Sterkte met Oma en ook Beterschap.
    Ik hoop dat ze gauw opknapt van de longembolie. Ik vind het echt heel akelig en vervelend dat haar dit allemaal moet overkomen.
    Probeer wel een beetje te genieten meid van het mooie weer.
    Ik ga straks ook weer even toeren. Als er niet te veel wind staat naar me favoriete stekkie.

    Groetjes
    Aquawoman

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

