De Beurs

Waak voor een leraar zonder humor.


Zo, de beurs zit erop en de 1e chat met de VCP ook. Het was erg leuk gisteren bij Hulphond. We hebben een hoop nieuwe inschrijvingen gehad en dat maakt het erg leuk natuurlijk. Dit is natuurlijk een mooie manier voor de mensen om te zien wat een hond kan doen, al hadden we geen demo materiaal. Dat was wel jammer, maar wij clienten kunnen dat ook prima vertellen natuurlijk. Hieronder een kleine foto impressie waar je ook Joop Mekke kunt zien, de trainer van Mellis. We hebben de aftrap gedaan en in de middag werden we afgelost door Ina en Yce. Ook Maaike en haar hulphond Toby waren van de partij. Voor ons een leuke manier om elkaar weer eens te zien dus.

Zoals jullie kunnen zien zag het er gezellig druk uit met een hoop mensen die informatie wilde.

Ik heb ook nog even een snel rondje gemaakt langs Intermobiel waar de nieuwe site Seks met een handicap werd geopend. Vanavond kunnen jullie dit zien in Hart van Nederland. Volgende week komt als alles goed gaat 1 Vandaag bij mij thuis filmen over dit onderwerp. Een onderwerp dat best eens uit de taboe sfeer gehaald mag worden.

Zoals jullie kunnen lezen ben ik dus erg druk geweest gisteren en vanmorgen ook al. Ik ben dan nu ook compleet verrot en ga lekker even bijkomen met een kopje thee en de televisie.

Allemaal een hele fijne dag, Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

