2x Slecht nieuws

Na school begint het leren.

Gisteren 2x slecht nieuws. 1x slecht nieuws is nooit genoeg dus doen we hier alles dubbel. Gisteren morgen had Marry wat urine naar de huisarts gebracht omdat ik wat klachten had. De urine is onderzocht, de huisarts langs gekomen met de mededeling dat ik een enorme urineweg infectie heb. Ook een blaasontsteking was er van de partij,maar dat is vrij normaal voor mensen met een stoma of catheter. Toen vroeg hij zich natuurlijk af na het voelen van mijn buik die kokend heet was, of ik ook koorts had. Dus ik pas mn thermomter en die gaf 35 graden aan. Is een vrij normale temperatuur voor mij. Maar de dok vertrouwde het niet. Mijn hoofd was knalrood zei hij en het zag er uit of ik het warm had, het voelde ook gloeiend. Tja ik ben de hele dag lekker aan het werk geweest, en ’s middags komt het zonnetje in mn kamer dus dat wil wel dan. Maar hij ging toch temeperaturen. Wel even schrikken dat de thermometer bijna 40 graden aangaf. Goed koorts dus ook, hoort bij de ontsteking. Weer niet naar buiten, beetje rustig aan doen en meer blabla. Dat is vrij gebruikelijk dit antwoord…..

Maar goed, ik mijn pa gemaild om te vragen aan de arts van mijn oma of het geen probleem is dat we komen zondag ivm besmetten. Ik ben een rollende infectie bron op het moment zeker voor iemand zoals mijn oma. Ik kreeg van mn pa te horen dat dat niets uitmaakt. Ze hadden gisteren besloten, de heren dotoren, dat oma uitbehandeld is. In haar darmen zitten gaatjes, die bloeden,maar dat kunnen ze niet behandelen door de embolie, en zo draai je rond in een cirkel en kunnen ze niets meer…. Oma is dus uitbandeld en gaat van de week met terminale thuiszorg weer naar huis. Het is nu echt een kwestie van tijd voor ze overlijd. Ik hoop echt voor oma dat ze het thuiskomen niet haalt en op een nacht stilletjes in haar slaap sterft………
Wij gaan dus zondag gewoon naar oma om afscheid te nemen. Waarschijnlijk wacht ze tot ze iedereen gezien heeft voor ze het echt helemaal opgeeft. Dus ziek of niet ziek wij gaan naar oma.
Jullie horen hoe dit afloopt……… Fijne zaterdag, ik ga uitzieken.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

