Oma en nieuwe baan

We gaan zo naar mijn oma toe in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd hoe we haar aantreffen. Volgens mijn pa gaat ze dagelijks achteruit en is dat goed te zien. Ik heb haar nu even niet gezien dus dan zal het wel helemaal opvallen. Ik hoop voor oma dat ze het nog red om thuis te sterven, dat is wat ze graag wil. We wachten het maar af.

Ik ben tegen doktersadvies vandaag toch even naar buiten geweest met Mellis. Lekker even het bos in waar het trouwens heerlijk toeven was. Wat wonen we hier toch heerlijk met bos, strand en duinen, allemaal bij elkaar. Voor Mellis is het echt een paradijsje en hij heeft het als hulphond dan ook vreselijk zwaar hier 😉

Verder voel ik me nog steeds erg slecht. Breng de nachten hoofdzakelijk door op het toilet. Maar goed, terwijl ik daar dan zit zo midden in de nacht, krijg ik altijd wel nieuwe ideeen voor mijn werk, en dat is dan weer mooi meegenomen. Ik schrijf dat dan op als ik weer terug ben in mijn bed en mail het ’s ochtends naar mijn collega die er dan weer verder mee aan de gang kan. Ik moet zeggen, mijn nieuwe job is erg druk maar het geeft zo’n mega energie om hier mee bezig te zijn. Het voelt zo vreselijk goed. Al mijn kennis kan ik kwijt in deze ene baan. We staan nog aan het begin, en eer alles echt draait zal het januari zijn, maar juist al deze voorbereidingen en plannen maken met elkaar zijn zo vreselijk leuk. De moeheid vergeet je, de pijn vergeet je, en ik heb het gevoel thuis gekomen te zijn in deze baan. Helemaal top dus. Wat het precies is horen jullie in een later stadium.

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag,

Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

