Nieuwe Baan

Ik ga jullie vandaag wat meer vertellen over mijn nieuwe baan. Ik heb er al het een en ander over losgelaten maar ik ga er meer over vertellen nu alles wat concreter is. De trainer van Mellis Joop gaat voor zichzelf beginnen. Sommige van jullie was het al opgevallen dat hij een weblog heeft waar al wat op staat.

Nou ik ga met hem samen werken en het administratieve deel voor mijn rekening nemen. Nu zijn we druk bezig met de contracten die je in de toekomst nodig hebt met een verzekeraar. We kunnen ook werken zonder contract, maar met, maakt de aanvraag net iets makkelijker. De bedoeling is dat we geen uitdaging uit de weg gaan en het motto hebben: "Achter elke moeilijkheid ligt een mogelijkheid".
Dit betekent dus dat we wel met clienten werken die bijvoorbeeld bedlegerig zijn of een lichamelijke en een psygische beperking hebben. Binnen de reguliere scholen vallen de mensen vaak buiten de boot terwijl wij juist van mening zijn dat deze clienten net zo veel waard zijn als iemand anders.

Mocht je dus nadenken over een hulphond, geleide hond of seizure hond, dan kun je contact met mij opnemen.
Ook kan je ons inschakelen als je een hond hebt met gedrags problemen die je wilt oplossen. Joop is een kei van een gedrag trainer en kan je als geen ander helpen met een probleenhond.
Ook als je hier info over wilt, of andere vragen hebt kan je mij mailen.
Kortom een hele leuke nieuwe uitdaging die ik heel graag aanga. Juist omdat ik het erg leuk vind om te doen en het voor mij de mogelijkheid is om al mijn kennis van diverse zaken te gebruiken en verder uit te breiden.
Het is heerlijk om zo bezig te zijn en er zo veel kracht en energie uit te halen. Ik ben helemaal blij en Joop ook. We gaan ook samenwerken met een kei goede trainster uit het noorden van het land. Haar naam is Erika Bulters. Zij doet dezelfde dingen maar dan in de andere regio. Kortom we vormen een superteam en we hebben er allemaal veel zin in.

Vandaag heb ik echter Assie dag want ook dat moet bijgehouden worden.
Allemal een fijne dag.

13 reacties

Opgeslagen onder Werk

13 Reacties op “Nieuwe Baan

  1. Hallo lieffie,

    Tja ik wist het natuurlijk al een tijdje maar nu je dit officieel hebt gemaakt op je log wil ik toch 1 van de eerste zijn om je te feliciteren met je nieuwe baan…. ik wens jou en Joop natuurlijk heel veel succes in de toekomst.

    Dikke kus Marjan

  2. Lieve Astrid, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!Vind het super voor je, en ik denk dat het iets is wat je op het lijf is geschreven. Heel veel suc-6 toegewenst. Enne…nog bedankt voor jouw felicitaties. Ik ga nog ff rusten voor hier de stoottroepen binnen vallen. Liefs:Wilma.

  3. WOOW!!! Zo’n supersupersuperjob!!! (beetje jaloers 😉 )

    Ik hoop echt dat het supergoed lukt, ik geloof dat ook want jullie zijn goed! 🙂

    Ps: de filmpjes op de site van Erika Bulters doen me keer op keer met mijn mond open zitten kijken! Zo super!!!!

  4. hoi Astrid! wat ontzettend gaaf joh, je nieuwe baan. wat ontzettend fijn voor je. een nieuwe uitdaging is geweldig! gefeliciteerd met deze stap en veel plezier in je nieuwe werk!!!

  5. inayce

    Hallo Astrid,

    Super,super voor jou deze nieuwe baan en super voor Joop deze nieuwe uitdaging samen met jou, maar wat een verlies voor Stichting Hulphond want Joop was echt een van de betere na-trainers die clienten en honden heel ver kon/kan brengen.
    Astrid veel geluk in je nieuwe baan

    groetjes Ina

  6. lieve As, leuk joh die baan…..echt iets voor jou! geniet van je Assiedag……stuur je mij je adres ff per email, de mantelmeeuw is terug, dan stuur ik ‘m morgen op, deze mevrouw had ‘m ook in één dag uit, leest heel makkelijk en ontroerend, vond ze ’t ook……liefs fijne avond rietje

  7. Annelies Steenbrink

    GEFELICITEERD Astrid,met je baan! Wat goed voor jullie allebei, zo’n superteam (met Mellis als mascotte natuurlijk LOL).
    Heel veel plezier en succes gewenst! we waren vanmiddag even aan het strand in ’s Gravenzande en zagen strandrolstoelen staan, ik moest aan je denken… heb ook op je gestemd natuurlijk

  8. Ha die Astrid,

    Heerlijk hoor deze nieuwe uitdaging. Ik hoop dat het je veel plezier en enrgie gaat geven. Leef je lekker uit in deze taak. Op naar nog meer mooie hulphonden-koppels!!!! Dikke zoen (vanaf de compuetr van mijn pa, mijn internet-airport heeft het begeven) en heel veel toi-toi-toi vandaag. Ik denk aan je, Maaike

  9. Gefeliciteerd met je nieuwe baan .. past volgens mij wel bij je!!
    Heel veel succes en plezier met deze baan!!
    Groeten Henrike

  10. Claudia

    He Astrid…
    Wat tof voor je dat je zo’n leuke baan hebt…
    Geweldig initiatief!!!!
    Wist al dat Joop voor zich zelf ging beginnen,maar dat jij samen gaat werken met hem vind ik supper,volgens mij zijn jullie wel aan elkaar gewaagt….
    Heel veel succes hiermee,en gefeliciteerd met je nieuwe job..
    Liefs Dikke knuf Claudia

  11. Gefeliciteerd met je nieuwe baan ! Leuk hoor !

  12. Wat gaaf dat jullie dat gaan doen!

  13. Van harte gefeliciteerd met je baan, een superbaan hé!

    Binnenkort ga ik met Erica Bulters kennismaken.
    Zij gaat me helpen met Woppers jaaggedrag. Hopelijk met succes!

    gr. Sandra

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

