TV Opnames 1 Vandaag

Zometeen komt er een camera ploeg opnames maken. later op de dag horen jullie hoe het is gegaan en waarvoor het is, tot die tijd: duim voor me dat alles goed gaat!

Updat 13.00: Zo de opnames zitten erop. Het programma 1 Vandaag is wezen opnemen voor een onderwerp dat uit de taboe sfeer moet komen. Ik heb het er in een eerder logje al een over gehad. Seksualiteit en een beperking. Naar aanleiding van een persbericht vorige week van Intermobiel over Seks met een handicap waren ze ons op komen zoeken op de Support vorige week. Ze wilde toen ook al opnames met mij maken. Maar ik was aan het werk voor Hulphond en reed zo af en toe even langs de Intermoniel stand een paar meter verderop. Zodoende kwam Emile bij mij terecht of ik dat wilde doen en er over wilde praten.
Ik wilde daar wel aan meewerken maar het mocht absoluut niet vunzig worden neergezet. Ook gaat het niet om mij alleen of over het seksleven van Thom en mij. We hebben het breed getrokken en gepraat namens de doelgroep. Ook hebben ze shots gemaakt van mij aan het werk, van Mellis en ze wilde weten wat voor werk ik doe, dus er is een mooi algemeen plaatje naar voren gekomen.
Het was hier gelijk bloedverziekend heet in mijn hut met al die lampen, maar volgens de camera man zag het er prachtig uit. Ergens eind mei wordt het uitgezonden. Ze maken een breed portret en ook Emile zal te zien zijn in deze uitzending. Tegen de tijd dat het uitgezonden gaat worden laat ik het jullie weten uiteraard.


Verder ga ik vanmiddag niets meer doen, want ik ben aardig verrot zo langzaamaan. Gisteren is er niets meer gekomen van mijn Assiedag dus ik ga maar eens een 2e poging wagen vanmiddag.
Allemaal een fijne dag.

Updeet 14.30: Nou het is me het dagje wel zeg. De bel ging net en de bloemist stond aan de deur. Hij bracht een hele mooie bos van mijn lieve vriend en collega Joop voor de bergen werk die ik al verzet heb. maar dat zijn zijn woorden en niet de mijne. Lieve Joop ik doe het met veel liefde en plezier. Bedankt!

14 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

14 Reacties op “TV Opnames 1 Vandaag

  1. Spannend zeg … ik ben benieuwd waar het voor is ..
    Succes in ieder geval met de opnames!!

    Groeten Henrike

  2. Claudia

    Oe spannend…
    Komt Astrid weer op tv…
    Succes meis met de opnamens..
    Liefs dikke knuf Claudia

  3. Hallo Astrid, ik ben redacteur van de website Leefwijzer. Een collega attendeerde mij op jouw weblog. Je schrijft ook columns voor MEE, begrijp ik. Zou je het leuk vinden om af en toe ook iets voor Leefwijzer te schrijven? Of voor een interview, met een link naar jouw weblog? Ik hoor graag van je. Margreet. info@leefwijzer.nl

  4. Dag star,

    Heel veel toi. Maak er wat moois van! Maaike

  5. hetty wieringa

    Spannend hoor, ik ben heel erg benieuwd

  6. Wow 🙂

    Cool echt! Ik ben echt curieus waarvoor het is!

    Succes!!!

    Daphné en Valéas

  7. Ik ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien. Gaaf die bloemen!
    Nu lekker een Assie-middag houden hoor!

    Liefs Kon

  8. Annelies Steenbrink

    Helemaal verdiend die bloemen, Astrid! Goed dat je zo’n taboe probeert weg te halen. Laat je wel even weten wanneer het precies wordt uitgezonden?
    groetjes uit Rotterdam en geniet van je Assiedag

  9. Lieve Astrid, ben reuze benieuwd naar de opname, net als de andere, maar we lezen het vanzelf wel.Hoe gaat het met je oma? En is Tom inmiddels een beetje opgeknapt….en jijzelf? hoop dat dat allemaal een beetje beter gaat..Je schrijft er niets meer over, maar dat wil nog niet zeggen dat het ineens over is….
    Wens je in ieder geval een fijne avond toe. Liefs:Wilma. XxX

  10. Ik denk dat je het keurig uiteen hebt gezet zonder vunzig te worden. Echt knap hoor, ik doe het je niet na.
    Rust maar lekker uit!
    Lieve gr 10

  11. Hou je ons op de hoogte van de uitzenddatum?
    Liefs Lisette

  12. Wanneer word het uitgezonden Astrid
    Of ben ik nu te nieuwsgierig?

    Fijne vrijdag
    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet.

  13. hetty wieringa

    Goedemorgen Astrid,

    Die bloemen heb je dubbel en dwars verdient. Als jij iets aanpakt ga je er ook voor.

    Ik ben heel benieuwd naar de tv uitzending, ik ga zeker kijken

    Hetty

  14. Ha Astrid

    je word nog eens wereld beroemd joh! weer op tv. leuk hoor, Ik ga zeker kijken! Ik ben benieuwd!

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

