Vroege vrijdag

Veel mensen kruipen onbewust weg voor dat wat ze het allerliefste willen.

Vandaag vroeg wakker, dus een relatief vroeg logje voor mij. Zoals gezegd was het gisteren erg leuk. Uiteraard laat ik jullie de uitzenddatum weten zodra ik die weet. Maar zoals het er naar uit ziet wordt dat wel ergens eind mei.

Ook werd er gevraagd hoe het met mij gaat. Tja wat zal ik daar nou eens op zeggen. Eigenlijk gaat het best wel goed. Ik word nog steeds geplaagd door de urine weg infectie en de huisarts zal dan ook vandaag weer langskomen. De koorts blijft. Het zijn vlagen. Het lijkt wel of ik in de overgang zit zo heet heb ik het dan. Maar goed, maar eens kijken wat de dok zegt vanmiddag. Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat dat waarschijnlijk een retourtje urlooog wordt.

Verder gaat het eigenlijk wel goed. Ik doe dingen die ik leuk vind. Het is geweldig om in deze baan te zitten. Ik doe wat ik wil dat kan ik wel zeggen. Al mijn kennis kan ik kwijt in deze job en dat voelt zo vreselijk goed. Ook al ben ik vreselijk moe en heb ik vreselijk veel pijn, het levert me zo’n enorme energie boost dat ik alleen daardoor weer verder kan. Ook is het erg prettig samenwerken met Joop en Erika en dat scheelt natuurlijk ook een berg. We hebben 6 mei een vergadering hier thuis. Dan willen we een aantal dingen klaar hebben zodat we bezig kunnen met de clienten en verder kunnen met de verzekeraar. Daar kijken we allemaal vreselijk naar uit kan ik je wel zeggen!

Thom is al weer een poosje aan het werk en het gaat goed met zijn rug. Morgen gaat hij naar de camperbouwer om een andere stoel in de bus te laten zetten. Een stoel die goed zit, maar ook een stoel die naar buiten kan draaien zodat er makkelijk een transfer gemaakt kan worden. Ik ben erg benieuwd in ieder geval hoe de stoel zit en hoe het gaat worden.

En zo komt langzaam de vakantie eraan. Juni is niet meer zo heel ver weg en we verheugen ons enorm. Ik hoop dat de onsteking weg is. Vorig jaar moesten we eerder weg omdat ik ziek werd, ik hoop dat dat ik daar dit jaar van gespaard blijf. Daar gaan we maar vanuit dat het dit jaar wel goed gaat!

Allemaal een fijne dag, liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

