Het weekend….

Wees zuiver en helder; want jij bent het raam waardoor je naar de wereld kijkt.

Wij hebben een vreselijk vermoeiend maar een waanzinnig heerlijk weekend achter de rug. Zaterdag zijn we naar mijn schoonouders geweest en hebben we een dagje ge-relaxt op de camping. Lekker bijgeklets en niets gedaan. Zaterdag avond vrij op tijd naar bed gegaan want zondag wilde we graag naar het Animal Event in de Beekse Bergen. We hadden kaartjes via Joop.

Na even geklets te hebben met Joop bood hij aan de middag op Mellis te passen en dan konden wij het pard in.Ik was nog nooit, of tenimste, voor zover ik me kan herinneren, in de Beekse Bergen geweest. Tegenwoordig kan je door het hele park wandelen. Dwars langs de dieren. Echt waanzinnig gaaf. Ook zijn we nog bij een roofvogels show geweest en dat was echt een spectakel om te zien. Uiteindelijk zijn we een paar uur aan de wandel geweest.

Na weer terug gereden te zijn, en nog even met Joop wat gedronken te hebben en Mellis te hebben opgehaald zijn we weer huiswaarts gegaan.Daarna zijn we ter afsluiting lekker wezen eten en nu is het 22.00 uur en lig ik in mijn bedje. Ik ben vreselijk moe, maar ik heb ook vreselijk genoten, wat het dan weer dubbel en dwars goed maakt. De nieuwe stoel in de auto is ook perfect dus dat zit weer heerlijk. Na mijn operatie is het er nog niet van gekomen, door het telkens ziek zijn dat Thom en ik weer eens samen op stap zijn waren. We hebben samen genoten en hadden het ook gewoon even nodig. Kortom een weekend om in te lijsten.De foto’s zal ik er ook even onder zetten dan krijgen jullie een indruk.

16 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

16 Reacties op “Het weekend….

  1. hetty wieringa

    Heerlijk, zon weekend en wat gaaf dat jullie er veen met z’n tweeén uit konden. het is jullie van harte gegund.
    Dat je nu moe bent, ja dat kan ik echt wel snappen. Rust maar lekker uit.

    Liefs Hetty

  2. Lieve Astrid, wat een schitterende foto’s. Wat zullen jullie genoten hebben, heerlijk Ben blij voor je! Nu heerlijk nagenieten! Wens je een fijne dag toe. Liefs:Wilma.

  3. claudia

    He As..
    Tof dat je lekker hebt kunnen genieten,en ja een dierentuin waar kun je beter genieten dan daar samen met de beesten..
    Dat is voor mij ook een favoriete bezigheid hi hi.
    En het was ook nog eens mooi weer..
    Johan en ik willen volgende maand ook graag weer eens een dierentuin bezichtigen…
    Maar dan word het blijdorp,das wat dichterbij…
    Aangezien mijn man soms nog wat ongeduldig is achter de rolstoel,gaan we altijd vroeg weg,dan is het nog niet zo druk…
    Ook daarom zou ik graag die emotion wielen willen hebben,dan hoeft mijn man me niet te duwen,en zich niet te ergeren aan mensen die nog effe voor mijn rolstoel langs schieten…
    Zijn jullie ook al eens in burgers zoo geweest?
    Dat is ook echt een aanrader..
    Maar denk dat je eerst effe bij moet tanken,na zo’n gezellig druk weekendje,dus meis rust lekker uit..
    En geniet van je mooie herrinnering..
    Dikke knuf Claudia

  4. Het was zeker eem heerlijk weekend, en wat fijn dat jullie eindelijk weer eens saampjes erop uit konden!
    Fijne dag, gr 10

  5. Heerlijk Astrid en dit neem niemand je meer af he!! Nu gewoon weer de maandag! Ik wens je een heel fijne maandag toe xus Nel.

  6. Annelies Steenbrink

    Hoi Astrid, wat een prachtig weekend hebben jullie gehad! Echt genieten voor drie!! Vond Mellis ’t niet raar om zonder jou te zijn (en andersom ook natuurlijk). weer wat leuks om op terug te kijken!
    groetjes

  7. Hey Assie,
    Wij hebben gisteren ook naar veel wilde dieren kunnen kijken. De hele middag liepen Feyenoord-supporters bij ons voor de deur langs. Omdat ze vrijwel allemaal al stomdronken waren hebben ze het grasveldje aan de overkant flink van “water” voorzien. Soms stonden er wel twintig naast elkaar te pissen. God zij dank heeft Feyenoord gewonnen, anders hadden we na de wedstrijd waarschijnlijk nog wel ergere beelden gezien.

  8. Ook wij hebben genoten van het mooie weer dit weekend
    Maar nu geniet ik niet meer hoor
    Hier regent het 😦
    Fijne maandag
    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet.

  9. Jos van Bommel

    Hé Astrid, wat fijn voor jullie zo’n weekend Moet je vaker doen als het kan. Vriendelijke groeten vanuit een bewolkt Rotterdam. Jos en Jenny.

  10. Dat lijkt me inderdaad een superweekend! 🙂
    Mag ik vragen waarom Mellis niet mee ging naar de dierentuin? Was het niet toegelaten of wou je het risico niet lopen? Het is maar dat als ik zelf naar daar zou gaan, ik totaal niet de mogelijkheid heb om Valéas in de auto te laten daar daar een vreselijk gevoelig alarm op staat én het gevaarlijk is ivm de hitte!

    xxx

    Daphné en Valéas

    ps: geniet maar na, de foto’s spreken boekdelen!

  11. lieve astrid, wat heerlijk joh zo’n weekend, ik ken de Beekse Bergen wel, heb in Tilburg gewoond, maar wel lang geleden hoor…..fijn dat je zo hebt genoten en lekker samen met je mannetje………fijne rustige dag vandaag……….liefs rietje

  12. Dát is nou eens supernieuws. Jullie zijn samen eens gaan genieten!
    Mooie foto’s Thom!
    een dikke knuffel en veel liefs
    xxx

  13. Ha Astrid,

    Lekker hè even onbekommerd op stap? Uit eten. Heerlijk. Zelf ken ik de Beekse Bergen niet. Ik ben een “Emmen”-mens!!
    Ik zou het idd heel plezierig vinden als je mij de lettervergroting voor slechtzienden wil doen toekomen. Enorm bedankt uit een regenachtig Uffelte. Liefs, Maaike

  14. wauw! wat fijn dat jullie zo,n heerlijk weekeind hadden joh en nu nog even lekker na genieten he:)
    hele mooie foto,s ook van die roofvogels..prachtig!
    wens je een fijne nieuwe week toe met liefs van mij..

  15. hoi Astrid! wat ziet dat er mooiuit zeg, die beekse bergen. ben er als kind ooit geweest, maar toen was het wel iets anders volgens mij. wat lekker joh, zo’n weekend! rust nu maar lekker uit!

    groetjes, Rampie..

  16. Yvonne spaan

    Ha Astrid,

    Wat heerlijk om te lezen dat jullie vorig weekend zo op pad zijn geweest. Even lekker samen op pad en genieten maar! SUPER!
    Ik heb net de foto;s op Flick’r bekeken, maar had toen geen idee dat jij ook met Thom mee was geweest. TOP!

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

