Koninginnendag

Stel je in op de vrolijkheid, die duizend kwaden weert en het leven verlengt.

En zo is het 30 april geworden, het eind van de maand en voor veel mensen een feestdag door koningendag. Nou hier niet hoor. Alles loopt gewoon door hier en er wordt gewoon gewerkt. Wel iets korter dan normaal op woensdag, maar toch. Ik moet gedouchet, de stoma moet worden gedaan en Thom is ook gewoon werken.

Wel las ik vandaag eens een rustdagje in. Mijn collgega’s zijn vrij en gaan lekker op stap met de kids en gaan lekker oranje bitter drinken, bah! Ik moet er niet aan denken, maar iedereen heeft bijna kinderen en dan is het ongetwijfeld leuk om te doen. Voor mij een reden om nu eens niet in de nodige vergader stukken te duiken, maar eens een dagje te relaxrn.

Morgen ochtend komt mijn tante met haar vriend dus daar kijk ik wel naar uit. Ik heb haar echt lang niet gezien. Omdat ik bij haar niet naar binnen kan en ze ook helemaal in Zeeuw Vlaanderen woont komen ze dus hierheen voor een bakkie. Daarna zakken ze af naar mijn oma.

Mijn andere oma ligt nog steeds in het ziekenhuis te wachten op een plekje en er is nog niet echt vooruitzicht. Afwachten dus maar tot we nieuws horen.

Hebben jullie nog de uitzending over Seizure honden gezien? Bijzonder he om te zien hoe dat gaat. Ik ben er elke keer weer door ontroerd. Ik vond dat Joop en Monique hele heldere uitleg gaven. Ook de band die je tussen hond en baas hebt, wow!!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!

Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

