Vrijdag

Vanzelfsprekendheid leidt meestal tot ontevredenheid.

De laatste dag van de week alweer. De afgelopen 2 dagen eigenlijk niet veel gedaan. Eigenlijk is het hier alleen aan het eind van de dag mooi weer geweest en verder was het alleen maar regen. Alle activiteiten die er dus waren zijn in het water gevallen. Ook de strandopening gisteren, wat erg jammer is want dat is altijd erg leuk. Maar goed wij hebben ons lekker rustig gehouden. Gisteren is mijn tante even geweest met haar vriend en dat was erg leuk, die had ik al een poos niet gezien.

Ook voor vandaag en de rest van het weekend zijn er geen plannen. We zien wel hoe het loopt. Volgende week is het erg druk dus eigenlijk wil ik een beetje energie bewaren want dat heb ik dan hard nodig.

Erg rustig hier dus, wat flink afsteekt bij de afgelopen tijd. Wel heerlijk want ik had het echt even nodig om een beetje bij te tanken. In mijn enthousiasme wil ik wel eens door draven en dat gaat dan ten koste van mezelf. Ik vind het niet erg hoor, ik doe alles met veel plezier. Echter ook al mijn andere werk gaat gewoon door. Ik heb tegenwoordig ook de gehele seksualiteit rubriek van Intermobiel onder mijn hoede en dat kost ook de nodige tijd. Gelukkig is dat allemaal achter de schermen en kan ik het doen op een tijdstip dat mij uitkomt. Als er dus overdag vergaderingen zijn van het platform kan de rest digitaal. Allemaal erg prettig dus.

Voor iedereen een hele fijne dag en op naar een zonnig weekend!

Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

