zonnige zondag

Het leven zou ondraaglijk zijn indien je je alles bleef herinneren. Zaak is te kiezen wat je moet vergeten.

Het is stralend weer buiten, zo ziet het er teniminste naar uit. Wij hebben lekker uitgeslapen,dat was erg lang gelden moet ik zeggen. Thom heeft een heerlijk ontijtje gemaakt en we gaan zo de douche in en de stoma doen. Daarna is het tijd om naar buiten te gaan. Mellis uitlaten en dan lekker met mn boek de tuin in.

We hebben dus echt een relax zondag. Zalig zijn die zondagen moet ik zeggen. Thom stond de hele week al tegen 3 uur ’s morgens of eerder naast zijn bed dus die is ook wel toe aan een dagje rust.
Kortom niet veel te vertellen eigenlijk. De komende week gaat het best wel druk worden dus een beetje rust van te voren kan geen kwaad. Het werk komt de komende week uit verschillende hoeken. De vakantie zit er ook aan te komen dus er moeten ook dingen af voor die tijd. Ik ga er vanaf morgen langzaam mee aan de slag.
Allemaal een fijne zondag!

6 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

6 Reacties op “zonnige zondag

  1. Heej As, Ook hier een rustig dagje. We zitten ook heerlijk buiten en gaan tegen het eind van de middag met elkaar BBQ-en! nu een beetje lezen en af en toe mijn log en mail lezen…Fijne dag en liefs:Wilma.

  2. Dag lieve As,

    Ook hier zitten we heerlijk op het terras. Boeken onder handbereik. Kopje koffie in de hand. Computer op schoot. Ik wens je een heerlijk dag en veel voorpret van je aanstaande vakantie. Grtz, Maaike

  3. Geniet lekker van het zonnetje!
    Ga ik zo ook weer doen!
    Groetjes Henrike

  4. Annelies Steenbrink

    Wat een rake tekst! ook hier een rustige zondag na, en voor, een drukke week. Onverwacht kwamen vrienden langs met hun miniatuur hondje, waar Emma niet zo blij mee was. Verder ook lekker in de tuin gezeten. Fijne week!

  5. Ook hier zijn we de hele dag lekker buiten geweest. Het was heeeeerlijk die zon weer is op je huidje.
    Maandag gaat Darlene logeren bij mijn vriendin en haar kids want dinsdag moet Wesley onder t mes. Zijn neusamandelen worden bijgeschaafd, keelamandelen gaan er nu ook uit en zijn buisjes worden vervangen omdat die niet meer goed zitten en hij vocht achter t oor heeft.
    Woensdag moet Darlene naar Zwemles en de rest van de week hoop ik dat we lekker de zon in kunnen.
    Ik hou je op de hoogte :D.

    Gr. Marja

  6. Wij hadden dus ook een relax zondag
    Vandaag *maandag* is dat gewoon weer over 😦
    Maar we kunnen ook vandaag nog genieten van mooi weer volgens de weerman
    Fijne zonnige maandag
    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

