Drukke dag

Laat de volmaaktheid los; in alles zit een barst. Zo komt het licht naar binnen.

Vandaag even een snel logje van mij. Ik heb een vergadering vandaag en dus een drukke dag. Voor mij een drukke dag. Ook is er vanavond een spraakchat van intermobiel waarvan men mij gevraagd heeft erbij te zijn. Dat heb ik niet kunnen beloven, omdat dat pas om 19.00 uur is. Als ik nog zin heb dan doe ik even mee, al is het alleen maar luisteren en anders niet. Nou das uiteraard geen probleem.

Gisteren een heerlijke dag gehad. Een beetje werk gedaan voor vandaag en wat gelezen in het zonnetje dus een prima combi. Vandaag gaat er van dat lezen niets terecht komen. Niets anders dan vergader stukken tenminste.

Ook vandaag weer een stralende dag dus ik hoop dat jullie er lekker van kunnen genieten. Als wij hier klaar zijn met het zorg ritueel dan gaan heerlijk de deuren weer open.
Allemaal een zonnige dag,

Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

