The day After

Enkele maten rust is ook muziek.


Na een ontzettend lange maar vruchtbare dag van vergaderen gisteren ben ik nu enigszins gammel. Ik moet nog een paar kleine dingetjes doen, die heb ik gepland staan voor de ochtend en vanmiddag ga ik lekker met een boek de tuin in.
Vandaag voor mij dus even een rustig dagje. We waren gisteren rond 19.30 pas klaar dus de spraakchat van Intermobiel heb ik niet gehaald. Erg jammer want onze seksuoloog was erbij en als de persoon die deze hoek doet bij Intermobiel had ik er wel bij willen zijn. Maar dat hebben we niet gered. Ik was ook behoorlijk moe kan ik wel zeggen. We hebben dus lekker tv zitten kijken en liggen relaxen.
Op dit moment is de rolstoelserive bezig met nieuwe banden voor mijn cabrio, dus dat is ook eindelijk gebeurd. Dit keer met wel de goede banden 😉 Het werd tijd want het was echt niet meer veilig met die banden.
Lieve mensen ik wens jullie allemaal een hele zonnige dag. Geniet ervan zolang het nog kan. Het weekend beloofd ook erg mooi te worden dus sussie en ik treffen het. Heb er zin in.
Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

