Een lang weekend

Dé tijd om te ontspannen is als je er geen tijd voor hebt.

We hebben weer een spreuk van de dag die erin hakt. Ontspannen… Ik ben altijd druk met vanalles en nog wat, maar ontspannen, nee dat probeer ik niet te vergeten. Gewoon door lekker met Mellis te gaan rijdenen te genieten van wat ik om me heen zie of door even lekker te lezen of door andere dignen. Ik ben veel bezig met diverse werkzaamheden maar ik kan tegenwoordig ook zeggen dat ik het makkelijker even opzij kan leggen. Ik voel wanneer het teveel wordt voor mijn lijf en neem dan een pasje terug. Hoe moeilijk soms ook. Ik moet ook zeggen dat het soms ook niet lukt. Maar ach, als je het van jezelf weet dan ben je al een heel eind denk ik.

Het weekend staat voor de deur. Thom gaat morgen richting Assen en hier komt Sussie logeren en gaan we er een gezellig weekend van maken. We hebben er allemaal zin in.

Ik wens jullie dan ook allemaal vast een fijn weekend!

Liefs Astrid

8 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

8 Reacties op “Een lang weekend

  1. Lieve Astrid, kom je een heerlijk weekend toewensen, samen met Sussie! Geniet ervan en maak er met elkaar een heerlijk weekend van! (maar dat zal wel lukken..) Ik pas me helemaal aan bij die spreuk van jou…en ga ook niet veel bijzonders meer doen vandaag…wel leuke dingen, maar geen moeten…Liefs:Wilma.

  2. Ik ga er zeker van genieten dit extra lange weekend Astrid. Ik hoop dat je een goed en fijn weekend zult hebben xus Nel.

  3. Ik wens jou ook een ontzettend fijn weekend astrid
    maar dat zal wel lukken met dit weer he:)

    Kuss Jans

  4. lieve Astrid, ja ik vond de spreuk ook mooi vandaag (krijg ze ook)……wat heerlijk dit weer hé? was het altijd maar zó….ik hoop op ’n mooie, lange zomer………’n soort italië in nederland…..ik denk dat we die kant wel opgaan……geniet lekker van alle momenten…….liefs rietje

  5. Annelies Steenbrink

    Jij ook een fijn weekend, Astrid! aan het weer zal het niet liggen..
    En je spreuk is ook mij uit het hart gegrepen want o, wat is het vaak moeilijk om te ontspannen

  6. Ik kom je een heerlijk weekend toewensen! Geniet ervan .. en ontspan 😉
    Wij kunnen ook wat meer ontspannen, want schoonmoeders is weer thuis, wat niemand meer had verwacht eigenlijk… bedankt voor je meeleven! Deed me goed!

    Lieve groeten Henrike

  7. Jos van Bommel

    He, Astrid voor jullie ook een heel fijn weekend toe gewenst vanuit Rotterdam. Wij zitten van het weekend lekker aan de Maas, met een windje valt dat goed uit te houden. Groeten aan Thom en tot ziens. Zeer vriendelijke groet Jos en Jenny.

  8. Heej Astrid, kom je nog even een fijne dag wensen! Hoop dat jullie een heerlijke tijd hebben met elkaar! Liefs:Wilma.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

