Het weekend

Wie in zijn hart ruimte maakt voor anderen, zal zelf overal onderdak vinden.

Inmiddels is het weer maandag en zijn we nog lekker van ons zussen weekend aan het genieten. Veel hebben we niet gedaan, vooral omdat ik het gevoel heb alsof er 25 vrachtwagens over me heen zijn gereden. We hebben dus lekker in de tuin zitten kletsen, zitten lezen, gewoon lekker relaxen dus.
Gisteren avond zijn we lekker ergens wezen eten en hebben we daarna Mellis even lekker laten ravotten aan de waterweg. Overdag was het veel te warm, dus dat soort dingen geburen dan in de avond. Wij hebben heerlijk zitten eten, flesje wijn erbij. Thuisgekomen nog even lekker tv gekeken en weer naar bed gegaan. Ik kan het weekend niet anders omschrijven dan uitrusten, beppen en wijntjes drinken 😉 Een echt zussen weekend dus. Uiteraard zijn de kaasjes en toostjes ook niet vergeten want daar kunnen we niet zonder.
Ergens vandaag gaat zussie weer richting huis en dan komt morgen Thom weer thuis en gaat de dagelijkse routine weer beginnen.

Door mijn avontuur in het ziekenhuis is er eigenlijk een hoop werk bljven liggen en we hebben een deadline tot de 16e. Nu is het geen onoverkomelijke ramp als het niet afkomt, maar ik ga het uiteraard wel proberen.

Ik kan merken dat mijn lijf een enorme opdonder heeft gehad en echt flink moet herstellen. Ook ben ik nog steeds behoorlijk benauwd en heb daardoor eigenlijk geen nacht meer normaal geslapen. Dat gaat je natuurlijk opbreken al doe je de hele dag lekker relaxt. Ik ben geen mens dat ’s middags even kan slapen en dat is in dot soort gevallen wel jammer. Ik ga het de komende tijd wel erg rustig aan doen want dit soort dingen gebeuren altijd als de vakantie eraan zit te komen. Dat laat ik me uiteraard niet ontnemen!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag. Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

