2 boeken gelezen

De afgelopen dagen was een rustig weekend samen met Sussie dus ik heb lekker kunnen lezen. De volgende boeken zijn uit.

*****Deze stond al op de lijst en hij is uit. Nou ik vind het een waanzinnig boek. Echt een boek dat je aan je vriendinnen wilt geven. Het leest heerlijk weg. Het boek is verdeels is 3x 36 hoofdstukken. Een deel over eten in Italie, een deel over bidden en meditatie in India en een deel over de liefde in Indonesie. Dit boek moet je echt in je vakantie koffer hebben zitten, want het is een heerlijk boek.

**** De nieuwe Danielle Steel. Wederom een heerlijk boek. Het verhaal gaat over 4 zussen. Verschillende types en verschillende carrieres. Uiteraard de nodige liefde en ellende zoals elk boek van haar. Ik vind Danielle heerlijk om te lezen en ook zalig vakantie voer.

Veel leesplezier!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

