Nieuw boek uitgezocht

Diep in het oerwoud verbergt een eeuwenoude ruïne een dodelijk geheim. Een beroemde ontdekkingsreiziger heeft de waarheid lang geleden mee het graf in genomen. Een mysterie van epische proporties ligt verborgen in de genetische code van de mens… Maar geen geheim blijft voor eeuwig verborgen, en Sigma ziet zich geplaatst tegenover een pandemie die mens en dier van de aardbodem kan wegvagen. Painter Crowe en Commander Gray Pierce zullen moeten samenwerken met hun grootste vijand om deze strijd te winnen.Ik ben heel benieuwd hoe dit boek is. Al zijn boeken waren tot nu toe er goed en ware page turners. Ik ben benieuwd dus.Verder gaan we wel weer zien hoe de dag loopt vandaag. Ik moet voor diverse klussen nog dingen afmaken en daar ga ik mee aan de slag. Of het vandaag in het zonnetje zitten wordt weet ik nog niet want het is nog niet erg warm hier. Ook door de stand van de wind, waaien alle bloesems van de bomen in mn tuin waardoor het werkelijk sneeuwt.Volgende week, de 20e komen ze mijn roelstoel ophalen voor een aanpassing die er nog gedaan moest worden en hopelijk komen ook de goede banden er dan eindelijk onder. Gisteren was er wederom iemand van de rolstoel service en eindelijk was er iemand zo slim om de leverancier te bellen. Toen pas werd ik geloofd dat deze banden er niet onder zaten. Tja, ik kom schijnbaar uit een ei. Ze geloofden en zagen dat mijn stoel aanliep, maar bleven volhouden dat de banden maat goed was….. Maar goed, het gaat opgelost worden.Deze week ook nog een paar vergaderingen op de planning dus een lekker druk weekje. Allemaal een hele fijne dag.Liefs Astrid

9 reacties

Opgeslagen onder Boeken, wat lees ik

9 Reacties op “Nieuw boek uitgezocht

  1. hai As, lijkt me inderdaad ’n heel mooi boek, ben benieuwd naar je reactie als je ’t uit hebt….geniet verder vandaag, hier schijnt de zon nog wel……maar vanmiddag gaat ’t misschien regenen……..liefs rietje

  2. Ik kijk uit naar je commentaar Astrid! Het lijkt me wel spannend zo te lezen … Fijne woensdag verder xus nel.

  3. Ik ben nu een boek aan het lezen van Elia Barcelo:Bal Masqué. Dit nadat ik “Tangohart” had gelezen, en het heel mooi vond. Wat een gedoe met je rolstoel! Hoop dat het nou goed komt.

  4. Had ff een mooi weer web-log pauze
    Maar ik ben er weer
    Hier regen 😦
    Fijne avond
    Grt voor u en een knuff voor Mellis
    Mariet.

  5. lijkt me een mooi en spannend boek.doet me een beetje denken aan de celsteinse belofte van james redfield;)
    benieuwd wat je er van vind.
    kom je een fijne dag toewensen met liefs van mij..

  6. inayce

    Hoi Astrid, wat klinkt dat me bekent in de oren, het is hier ook zo vaak gebeurt dat ik zei, deze banden zijn niet goed, de armlegger klopt niet en ga zo maar door en eer ze je geloven dan ben je weken verder, ik ben nu bezig met een nieuwe zit-orhese, tjonge die man gelooft ook geen barts van wat ik zeg, het resultaat voor het eerst in mijn rolstoeleven doorzit plekken, maar niet luisteren hoor, ggrr…
    Voor ons hier ff geen rust, Yce en blindengeleidenhond RITZ spelen nl de hoofdrol in een film en de opnames zijn deze hele week dus we hoeven ons niet te vervelen.
    De film wordt een voorlichtingsfilm voor scholen, Yce en Ritz kennen elkaar goed want ze werken ook op de scholenvoorlichting vaak samen.

    groetjes Ina

  7. Haha, wat was ik verrast toen jullie mij gisteravond passeerden op de grote weg…leuk!
    Een dikke zwarte bus half achter/naast me, en ja hoor, fam. vd Helm on tour!
    Liefs Loes
    xxx

  8. Goedemorgen Astrid veel leesplezier met dit boek en in het zonnetje lezen zal ook niet meer gaan er komt verandering in het weer gelukkig komt het nu eindelijk goed met je roelstof

    Wens je een fijn dagje
    Liefs Blauwhartje

  9. Goeiemorgen Astrid, Hier begint het nu ook te bewolken…Mag wel even van mij..heb behoorlijk last van hooikoorts. Maar verder is het wel heel erg jammer van het prachtige weer. Voel je je al weer wat opgeknapt? Suc-6 met de vergaderingen en heel veel leesplezier. Fijne dag vandaag. Liefs:Wilma.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

