Leuke foto's en Marco Borsato

Gisteren avond 2 leuke foto’s gemaakt van Mellis en mij. Wat vinden jullie ervan?

Gisteren middag zijn Mellis en ik lekker langs de Waterweg gereden. Het was niet zo warm hier aan de kust dus een perfecte middag om Mellis even lekker te laten rennen. Het is werkelijk zo’n genot omdat beest te zien zoeken naar zijn bal in het hoge gras. Ergens ver weg zie je het gekwispelvan een staart die net boven het hoge gras uitkomt. De wind stond goed want er hing een heerlijke zilte zeelucht en daar ben ik werkelijk dol op. Kortom, we hebben lekker even genoten tussen het werk door.
Vandaag heeft Thom zijn vrije dag en ik zie dus wel hoe de dag verloopt. Ik maak door de week eigenlijk weinig plannen. Meestal is het een combinatie van wat diverse werkzaamheden, wat lezen, Mellis uitlaten,de nodige telefoontjes doen enz. Vrijdag is er weer een vergadering hier thuis dus dan zijn we ook weer lekker bezig.
Mijn lijf gaat nog niet echt lekker en ik merk dat ik een flinke opdonder heb gehad. Ik snak dan ook naar de behandeling van de pijn poli de 27e. Ik heb geprobeerd deze eerder te zetten maar helaas gaat dat niet. Ik moethet dus nog even uitzingen. We kijken ook enorm uit naar de vakantie waar we allemaal aan toe zijn. kortom de voorpret is al in volle gang 😉

Er zzijn ook al weer leuke dingen na de vakantie in het vooruitzicht. Ik heb zojuist 2 kaartjes voor het nieuwe concert van Marco Borsato geboekt! Als lid van de fansite kon je eerder kaartjes bestellen dan de reguliere verkoop die de 24e begint. Zelfs rolstoel plekken waren al online te boeken, en dat is echt heel bijzonder. Zelfs als vaste klant van een theater kan je niet online rolstoel plekken boeken en nu dus wel. Het wordt een mooi verjaardags kadootje op 18 oktober! Ik weet het, het duurt nog een poos, maar wat in het vat zit verzuurt niet! Wij zijn blij 😉

Allemaal een fijne dag, Liefs Astrid

17 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

17 Reacties op “Leuke foto's en Marco Borsato

  1. Stel je voor:
    Je houdt je nog drieeneenhalve week rustig, stapt dan in de auto en jullie rijden dan lekker naar Spanje.
    Stel je voor:
    Het is nog waar ook wat hierboven staat, dan zitten we zondag 8 juni gewoon aan de cava!
    Stel je voor:
    De komende tijd blijft het weer hier in Nederland ook goed, dan is het toch echt genieten.

  2. Hoi, (nogmaals;-)) wat een prachtige foto’s!! Je vraagt je af wie er nu het meeste van wie houdt….Heerlijk dat je al kaartjes hebt kunnen boeken! Heb je alvast heerlijk veel voorpret! Geniet ervan. Fijne dag samen. Liefs:Wilma.

  3. hai As…….wat lieff jullie saampjes, dat is houden van! en wat fijn dat je die kaartjes al hebt kunnen boeken…..iets om naar uit te kijken is altijd fijn! en over 3 1/2 week je vakantie…..heerlijk, doe rustig aan meid, zodat je je energie bewaard voor die tijd……fijne dag liefs rietje

  4. Leuke foto’s! Wat een mooie hond is het toch! Vervelend dat je tot de 27e moet wachten, dat duurt wel lang als je het nodig hebt. En wat leuk dat je al kaartjes hebt voor MB. Ik ga half juni naar Guus in het PSV Stadion, we overnachten dan in Eindhoven. Daar heb ik nu al zin in, want vorig jaar was ik ziek en heb de kaartjes weggegeven. Fijne dag!

  5. Annelies Steenbrink

    Leuke foto’s, Astrid! echt blij. Wat goed, zeg, dat je een rolstoelplek online kon boeken, dat zou vaker moeten kunnen. Kanjer, hoor, Marco Borsato. Lekker veel voorpret, dat is alvast genieten!
    hartelijke groet uit zonnig Rotterdam

  6. Hoi Astrid wat gaan ze doen daar in HvH? Gaan ze echt de zomerhuisjes platgooien en een rijke villawijk neerzetten? Fijne donderdag xus nel.

  7. Mooie foto’s hoor! Jullie staan er allebei prachtig op. Wat heerlijk he om te zien hoe je hond het naar zijn zin heeft. Ik geniet er ook altijd van om mijn hond te zien spelen en plezier hebben. Wat goed dat je nu al kaartje hebt kunnen bestellen voor Marco. Nou dat wordt dan genieten! Fijne dag nog.
    Groetjes Mar

  8. Wat een lieve foto,s van jou en Mellis, vrienden voor het leven denk ik…
    Geniet maar lekker samen en zeker nu met het mooie weer..

  9. Prachtige foto’s!!!!
    🙂

  10. Aquawoman

    Hoi As,

    Wat een leuke foto´s echt mooi om te zien. Je genoot er dat was te zien.

    Oooo leuk dat je droom is uit gekomen DE KAARTJES ik hoop dat je er van kan genieten na je vakantie van marco.

    Maar ook natuurlijk van je vakantie zelf maar dat duurt nog even he.

    Groetjes
    Aquawoman

  11. écht héle mooie foto,s zeg,die onderste zou ik laten vergroten..gaaaaaaf;)
    wauw! naar marco borsato? lijkt me écht super om daar een keertje bij te zijn.heerlijk vooruitzicht dus he?
    wens je alvast een heerlijk weekeind toe met liefs van mij.’;)

  12. Ohhh…dat is een leuk vooruitzicht zeg .. alvast veel voorpret gewenst voor het concert!

    ennehh .. leuke foto’s heb je geplaatst!

    Groetjes Henrike

  13. Hetty

    Hoi Astrid,

    Wat geweldig dat je kaartjes hebt kunnen krijgen en heb alvast voorpret.
    Verder succes bij alles wat je moet doen en dus ook de vergadering vandaag

    Hetty

  14. Hai Astrid,

    Leuke foto’s! Geniet straks van jullie vakantie en daarna Marco…en blijf vooral lezen en schrijven. Hoe gaat het met de nieuw op te richten stichting?

  15. Kaaigoed en kaailief die foto’s van jullie.
    Jullie zijn echt fotogeniek 🙂
    Goed weekend
    Grt voor jou en een knuff voor Mellis
    Mariet.

  16. Yvonne spaan

    Ha Astrid,

    Leuke zomerse foto’s! Nu met de regen lijkt het mooie weer al weer ver weg. Maar het was genieten!!!
    Leuk vooruitzicht, zeg, het concert van Marco in oktober. Nu maar de liedjes leren en dan lekker meezingen! Een rustig weekend toegewenst. Groetjes!!
    (bedankt voor jullie kaartje – hele mooi van Mellis!)

  17. Dank voor je reactie op mijn log!
    Ik dacht “even” bij Astrid lezen maar dat resulteert in doorscrollen en nog eens scrollen!
    Je hebt een “lekkere” schrijfstijl Astrid! En ik heb heel erg veel bewondering voor jou. Ik had nog nooit gehoord van deze bindweefselafwijking maar heb hier dus een heleboel informatie gekregen.

    Geweldig dat je kaarten hebt voor het concert van Marco: een lievelingszanger van mij!

    Ga nog even verder met reageren bij je volgende logs!

    Doeiiii,
    beuzeblaadje

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

