Weekend

Een springpaard ziet geen versperringen, maar mooi gekleurde hindernissen.

Het is zaterdag, de week is voorbij. De vergadering gisteren is zeer nuttig verlopen. We hebben besloten door alle veranderingen binnen het collectieve vervoer weer eens een informatiemiddag te houden voor de inwoners van HvH. Onze ouwetjes snappen niet dat ze nu plots wel naar Rotterdam kunnen, dus uitleggen doen we dan altijd op deze manier. In juli zullen dus, de vervoerder, iemand van IV en ik die info middag geven. Ze zijn altijd zeer succesvol dus ik ben benieuwd. Ook andere dingen zijn aan bod gekomen en we hebben veel werk gehad. Al met al was het een vruchtbare middag. Iedereen die zijn deadlines moest halen voor een andere klus, ook dat is gelukt. De columnns zijn geschreven dus we kunnen rustig het weekend in. Alles is klaar tot maandag.
Een goed gevoel moet ik zeggen. Ik lig nu nog lekker in bed met een kopje thee naar de cd van Stevia Ann te luisteren en een logje te tikken. Straks komt Mar en dan gaan we lekker douchen. De zaterdagen waarop Thom werkt zijn een beetje uitslaap dagen. In de ochtend alleen en das altijd heerlijk aanrommelen. Voor Mellis de vaste ochtend waarop hij moet werken voor zijn ontbijt. Eerst moet de machine leeg die ‘snachts heeft gedraaid. Dat moet de droger in en de nieuwe was moet de machine in. Nou jullie kunnen geloven dat wij de machine niet zo snel leeg kunnen halen, zeker niet met een bak voer op het aanracht 😉
Echt dat is zo super om te zien! Nu ligt Mellis lekker uit te puffen en uit te buiken.
Zoals jullie zien is vriendin Marjan weer aan het sleutelen geweest voor een nieuwe kopfoto, wat vinden jullie ervan? Ik vind hem erg leuk. Thx Mar. Verder heb ik eigenlijk niets te melden, dus ik wens jullie allemaal een fijne zaterdag.
Liefs Astrid en Mellis

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

