Zowaar geslapen!!

De pruimenbloesem schenkt zijn geur ook aan de hand die hem breekt.
Het is al weer zondag middag als ik dit logje lig te tikken. Tot mijn verbazing kan ik zeggen dat ik vandaag tot 11.30 heb geslapen!! Zo lang uitslapen is me al lang niet meer gebeurd. Eigenlijk slaap ik erg slecht na de ziekenhuis perikelen van vorige week en had ik de hele week nauwelijks een oog dicht gedaan. Gisteren avond was ik echt helemaal verrot. We hebben tegen 23.00 het licht uitgedaan. Ik heb het nog wel 03.00 zien worden,maar doordat ik vanmorgen heb uitgeslapen voel ik me eindelijk weer eens enigzins uitgerust en wakker. Jee dat gevoel ken ik helemaal niet. Dus voor mijn doen ben ik relatief fit.
Volgende week moet ik weer langs de pijnpoli en ga daar toch ook eens praten met de anesthesist over mijn slaap problemen. Ik heb natuurlijk zoveel medicatie dat je een olifant neer zou moeten krijgen maar As gaat vrolijk verder met waar ze mee bezig is. Ik ben niet zo makkelijk neer te halen.
Ook omdat ik al mijn werk vanuit huis en vanuit mijn bed doe, scheelt het een hoop. Er is immers geen haan die er naar kraait of ik opgepoetst en afgestoft achten mijn computertje zit te werken. Dus die druk is er niet en ik moet zeggen dat dat enorm scheelt. De komende week wordt een drukke week met werk. Er staan heel veel telefonische afspraken en vergaderingen en ik kan jullie gewoon zeggen dat ik me er op verheug! Tja, ik doe mijn werk nu eenmaal graag en ik kijk uit naar de nieuwe werkweek. Ik hoop dat jullie er ook zo tegen aan kunnen kijken.
Allemaal een fijne zondag, liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

