Een nieuwe week

Het weekend is weer voorbij. Gisteren middag zijn onze vrienden nog even langs geweest. We moesten nog wat dingen bespreken voor de vakantie en dat gaat natuurlijk gepaard met een biertje voor de heren en een wijntje voor To en mij. Altijd weer even verschrikkelijk. Helemaal toen tegen etenstijd besloten werd dat er gegeten moest worden bij onze vaste pizzeria. Jullie begrijpen het was een vreselijke middag en ik kan jullie steun dan ook goed gebruiken πŸ˜‰ Uiteraard hebben we al een beetje plannen zitten maken voor de vakantie. Maar ja, er is ook voetbal dus de mannen moeten elke dag bijkomen van hun delirium van de dag ervoor. Zal mij benieuwen of dat terras er ook komt……

Maar goed de vakantie duurt nog 3 weken al zijn we wel aan het aftellen. We hebben er zin in moet ik zeggen. Ik verheug me al op die hangmat en zie mezelf al weer liggen met een goed boek. Maar voor het zover is moeten er nog heel wat dingen gedaan worden en staan er nog heel wat vergaderingen op de agenda. Dus die hebben nog even voorrang. Het scheelt dat ik mijn werk met plezier doe πŸ˜‰

Mijn urine wordt vandaag ook naar het lab gebracht voor een kweek dus ik ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Met een beetje mazzel is de uitslag er nog voor dat we op vakantie gaan. We gaan het afwachten. Ik zal wel richting uroloog moeten dus dat wordt toch wel na de vakantie. Ik ben benieuwd.

Shirley komt binnen het is tijd om de dagelijkse verzorging hier af te handelen dus ik wens jullie allemaal een fijne dag!

Liefs Astrid

9 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

9 Reacties op “Een nieuwe week

  1. Ja, verschrikkelijk, zo’n dag eten en drinken, heb er zelf ook eentje achter de rug ; )
    Heerlijk dat je al aan het aftellen bent voor de vakantie! Maar er valt altijd nog een hoop af te handelen voordat je rustig weg kan, he? Hoop dat je de uitslag van je urinetest nog voor de vakantie hebt. Fijne dag!

  2. Hetty

    Het is verschrikkelijk dat ze je dat allemaal aandoen, gewoon mensontwaardig zou ik haast zeggen.

    Lekker die vakantie in het vooruitzicht, ben wel een klein beetje jaloers hoor want ik ben bang dat het er voor ons niet inzit dit jaar.
    Geniet alvast maar lekker van de voorpret

    Hetty

  3. Hebben jullie vaker van die vervelende middagen????

    Fijne maandag
    Grt en knuff Mariet.

  4. lieve astrid, wat ’n heerlijk dagje en zo lekker toeleven naar de vakantie…mmm…..doe vandaag maar rustig aan en laat je lekker verwennen door Shirley…..liefs rietje

  5. Goedemorgen Astrid dat is helemaal nix he zo’n dagje πŸ˜‰ hahaha… heerlijk de vakantie over 3 weken en natuurlijk weten ze dan wat er mis is in je urine. Hopelijk is die zelfs schoon na een goede kuur! Fijne maandag xus Nel.

  6. Heej Astrid, nou heb met je te doen hoor….hahaha heb zelf gisteren ook zo’n middag achter de rug… vandaar dat mijn wandeling er bij in is geschoten! En vandaag zit er al helemaal geen schot in….Maar goed, eens zal ik we op gang komen….is het vandaag niet, dan morgen wel ofso…Wens je een heerlijke dag toe, en geniet van alle voorbereidingen! Liefs:Wilma.

  7. Jos van Bommel

    Ha die Astrid, sorry dat ik een tijdje niets heb laten horen maar hier ben ik weer. Wat fijn dat jullie over 3 weken lekker op vakantie gaan. Probeer er vast maar van voor te genieten. Onze auto is pas in de week van 3 Juni gereed, heeft al met al toch een half jaar geduurt vanaf aanschaf tot ombouw en hopenlijk tot aflevering.Vriendelijke groetjes van Jos en Jenny uit een bewolkt Rotterdam.

  8. he blij dat ik weer terug ben.
    heb veel gemist zeg zie ik. en sjees ja wat een ellende zeg. een pizza eten. πŸ™‚
    wel lekker dat je weer aan het aftellen bent voor de vakantie. drie weken is niet lang meer. en voorpret is ook altijd leuk.
    wens je nog een hele fijne dag.
    groetjes jolanda

  9. Oo,oo wat een “zware” middag heb jij gehad hahahaha! Nee hoor, gezellig toch! Lekker wijntje, heerlijke pizza…dat klinkt al als vakantie! Van de voorpret alleen kun je soms al zo genieten he?

    Werk ze van de week, dan ga ik morgenavond aan een paar dagen vakantie beginnen!

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

