M'n benen zijn opgehaald

Als je denkt dat je alles in een volgend levend anders zou doen, waarom dan niet nu meteen?

Vandaag is mijn rolstoel opgehaald. Ze waren hier al vroeg vanmorgen om te kijken hoe ze de aanpassing gaan monteren. Er komt een spiegel op mijn stoel zodat ik als ik liggend rij ook iets kan zien. Das wel handig. Ook worden er eindelijk wel de juiste banden gemonteerd. Tenminste, dat is de bedoeling. Of alles goed is gegaan weet ik pas als mijn stoel terug is vanmiddag. Normaal gesproken brengen ze altijd een leenstoel mee, maar dat waren ze dus dit keer vergeten. Als Thom niet thuis was geweest had ik mijn eigen stoel niet meegegeven, want het wordt nu mijn oude handbewogen stoel. Nou dat is een ramp voor mijn schouders en handen, dus niet echt een pretje om uit mijn bed te komen. Thom gaat straks naar de Makro en heeft gelijk afgesproken dat hij aan het eind van de ochtend mijn stoel komt halen zodat ie weer snel thuis is. Ik ben benieuwd….

Vandaag staat er voor mij dus een dagje werken op de planning omdat ik geen kant op kan. Het maakt niet zoveel uit, want ik moet nog een paar dingen afmaken en nog wat columns schrijven. Ik kom mijn dag dus wel door. Ook is mijn boek errug spannend en wil ik ook nog even lekker lezen. Gelukkig is Thom thuis vandaag dus hij kan Mellis voor zijn rekening nemen.

Verder niet zo veel te melden vandaag. Ik wil Marry even beterschap wensen want zij zit thuis met een akelige tennis elleboog. Meid, ik weet dat je meeleest dus Beterschap!

Voor jullie allemaal een hele fijne dag, liefs Astrid

13 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

13 Reacties op “M'n benen zijn opgehaald

  1. Hoi Astrid, Vind het wel een blunder hoor…nu weer geen goeie vervangende stoel voor je…Nog mazzel dat Thom thuis is..Maar ja, je kunt niet anders dan het accepteren.Hoop dat het allemaal snel klaar is, Fijne dag vandaag.Liefs:Wilma.

  2. Hetty

    Hoi Astrid,

    ja het zijn letterlijk je benen die ze opgehaald hebben
    Ik hoop voor je dat ze het nu wel even goed voor elkaar maken want het is onderhand ook een gebed zonder eind
    Ik wens je verder een vruchtbare dag.
    Ik heb je in ieder geval wat werk bezorgd waar ik je succes mee wens en begrijp dat je je niet hoeft te vervelen vandaag.
    Liefs Hetty

  3. Je schrijft collums
    Wat leuk zeg!!
    Voor welk blad schrijf je die??

    fijne dag hoor

    Kuss Jans

  4. Stom hé, zonder stoel…
    Ik snap hoe je je voelt… Gelukkig moet je niet meer naar ’t toilet constant 😉

  5. Ha Astrid….ik dacht ….benen ?
    Maar nu begrijp ik het helemaal !
    Lastig joh zo zonder stoel !
    Succes met je werk……Leuk je schrijft collums
    Voor jou toch een fijne dag en ik hoop dat je stoel straks alle nodige aanpassingen heeft
    Groeten Sophia

  6. Het klinkt eng, maar het is je stoel al zijn het voor jou je benen..
    En ja dan ben je niks he zonder je stoel, maar gelukkig komt hij vanmiddag weer terug..
    Sterkte meis en groetjes..

  7. Dat is dus even behelpen tot je benen terug zijn Astrid. Zal best wel met de nodige inspanning goed komen. Ik wil ook naar de makro want mijn siroop is in de reclame … Fijne dinsdag xus Nel.

  8. Nou, das lekker zeg!!
    Gelukkig is Thom thuis, die is dan wel mooi de ‘klos’ de hele dag. Gelukkig is alles weer helemaal top als je stoel weer terug is en kan je weer een poosje vooruit..
    Liefs en een kus
    Loes

  9. Wat een stelletje klunzen, zonder leenstoel opdagen!

    Hopelijk is hij snel terug!
    Schrijf ze!
    Liefs Kon

  10. Hee astrid, ik kom ff buurten, dat zijn ook een paar fraaie he, die van die rolstoel? Maarja, kennen het woord empatie vast niet. opdracht is opdracht, verder na denken? nooit van gehoord. Hahah, maar je dankzij je motto heb je ervast weer wat goeds van gemaakt. Doegg, pootje van sjuulke voor melis

  11. Aquawoman

    Hoi As,

    Keek even raar op van de koptekst.
    Maar na je stuk te hebben gelezen snap ik hem heel goed.Want DIE benen zijn onmisbaar eigenlijk.
    Hoe is het gegaan met je stoel?? Is ie al weer goed en wel terug??
    Ik hoop van wel.

    Groetjes
    Aquawoman

  12. Dat is vervelend zonder “benen”, hopelijk is alles goed gegaan.
    Het is een zooitje bij de Makro: alweer de ingang verplaatst! En ze zijn alles aan het verplaatsen, je zoekt je rot!
    Fijne avond.

  13. Balen dat ze geen leenstoel mee hebben genomen .. hopelijk hebben ze de goede banden er nu wel opgezet..
    Succes met je werk en veel plezier met je boek!

    Groeten Henrike

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

