Nog 2 weken

Ik ben aan het aftellen voor de vakantie. Vandaag over 2 weken gaan we weg. Wat een zalig vooruitzicht. Voor die tijd hoop ik de uitslag van de kweek binnen te hebben. Maandag moet ik naar het ziekenhuis voor een aantal blokkades en de rest van de tijd staat vol met digitale vergaderingen en en vergaderingen hier thuis. Het is na die behandelingen altijd lekker om bezig te blijven, aangezien je de 1e dagen niet veel kan. Je rijdt dan echt niet met plezier buiten. Ik niet in ieder geval. Dus we besteden de tijd nuttig en gaan aan het werk.

Ook vandaag is weer een dagje van werken. Met name de middag zit vol vandaag. Ik probeer wel altijd rekening te houden met mijn dagplanning zodat niet de hele dag volzit, maar 1 dagdeel ook vrij is voor andere dingen. Het meeste doe ik dus altijd ’s middags omdat je ’s morgens toch ook druk bent met verzorging enzo.

Het duurt de laatste tijd ook even voor ik ’s morgens op gang ben. Ik merk dat het warmer word en dus heb ik meer gewrichten die op zijn plek terug moeten. Ik moet als ik wakker word even altijd heel bewust een "ritje lijf" maken om te voelen wat er welen niet goed zit. Ook zitten er nog steeds een paar nekwervels verkeerd wat voor akelige duidelingen zorgt. Erg vervelend, maar het is niet anders.

In mijn "vrije" dagdeel wil ik altijd lekker even met Mellis aan de wandel en wat voor mezelf doen. Ik heb de vrijheid om mijn iegen agenda te plannen dus dat doe ik ook. Er is helemaal niemand die mij dwingt om de middagen te werken, dat doe ik zelf. Juist omdat ik dalijk op vakantie ben wil ik de dingen netjes achterlaten en netjes overdragen. Dat doe ik dan dus ook. Aangezien er na de vakantie best weer genoeg werk ligt wil ik ervoor zoveel mogelijk af hebben. Het klinkt nu zwaar misschien, maar mensen wat is het heerlijk om gewoon lekker bezig te zijn. Ik geniet elke dag weer van mijn werk en daar gaat het tenslotte om. Plezier hebben in wat je doet!

Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

