Moe maar voldaan

Het is een drukke week geweest. Ook vandaag is nog druk. Maar mensen, moe maar voldaan kijk ik er op terug. Het was een hele vruchtbare week, met allemaal nieuwe dingen die me een enorme energie geven. Dus ja, tuurlijk ben ik moe, maar dat goede gevoel maakt alles goed. Ik waarom en waarvoor ik de dingen doe en dat zo leuk.Ik moet de komende week ook nog een paar artikelen schrijven voor Intermobiel en dat wil ik ook wel graag afhebben. Maar dit gaat wel lukken, daar ben ik niet zo bang voor.Vandaag begint Shirley ook wat later, de hele week was het vroeg door de stakingen van de bussen. Vandaag rijdt alles weer normal, dus even wat later beginnen. Ik wilde even lekker een uurtje langer slapen. Maar goed ik wil wel vaker dingen en het is me dus niet gelukt. Je begint zo te wennen aan op tijd opstaan. Nou ja, nu kon ik lekker rustig wakker worden. Alles heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen.Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te melden. Het weekend staat voor de deur, we hebben leuke plannen en afspraken. Maandag naar het ziekenhuis, dus het loopt hier allemaal lekker.Liefs As

8 reacties

Opgeslagen onder Werk

8 Reacties op “Moe maar voldaan

  1. Anoniem

    ha die Astrid,

    Ja lekker bijna weekend, geniet er van

    Dus een heel goed weekend

    Hetty

  2. Lieve As, fijne, rustige dag gewenst…..geniet van ’t mooie weer…….liefs rietje

  3. Een zonnig en vrolijk weekeinde gewenst. Enne, mag ik een brutale vraag stellen? Heb je enig idee wanneer de aflevering van 1 Vandaag wordt uitgezonden? Of heb ik gewoon iets gemist tijdens mijn vakantie?

    Kus,
    M

  4. Lieve Astrid, Wens je een fijne en rustige dag toe. Geniet van het mooie weer.Volgens de voorspelling duurt het niet zo lang meer…Fijn weekend toegewenst.Liefs:Wilma.

  5. Heerlijk voor je, om moe maar voldaan te zijn. Fijne dag vandaag en alvast een heel fijn weekend!

    Liefs Kon

  6. Ja gelukkig is het bijna weekend Astrid en dan wordt er weer hard gewerkt in Ineke haar huis. Witten dit keer. Ik wens jou een heerlijk ontspannen weekend toe xus Nel.

  7. Ja, het lukt mij ook niet meer om in het weekend uit te slapen. Half 8 is toch wel het maximum! Geniet van je weekend en je plannetjes.

  8. Geniet maar van je weekend, succes met alle plannetjes.
    En succes maandag in het ziekenhuis
    Grt voor jou en een knuff voor Mellis
    Mariet.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

