Van alles wat

Verontschuldig je nooit voor het tonen van je gevoelens want dat is hetzelfde als je verontschuldigen voor de waarheid.
Gisteren morgen belde tot mijn grote verassing de huisarts. Die had ik niet verwacht op zaterdag. Hij had echter de uitslagen van de kweek binnen en die waren dusdanig verontrustend dat hij het nodig vond mij op zaterdag te bellen, zodat ik diezelfde dag nog aan een gemene kuur kon beginnen. Er zit 1 of andere gemene bacterie in mijn blaas waardor ik met een nog gemenere kuur ben begonnen. Deze werkt lekker op het zenuwstelsel en ik ben er dan ook goed beroerd van. Misselijk, nog duizeliger dan normaal en nog een paar vervelende bijwerkingen. Nou ja, het moet maar, en hopelijk werkt het ook. Deze kuur duurt tot de vakantie, dus hopelijk heb ik er dan geen last meer van. Volgens de dok werkt hij in een paar dagen, zo niet even bellen. We hopen er het beste van.
Gisteren zijn wij wel lekker de hort op geweest. Lekker even door de Ikea gebanjerd, lekker geluncht, even bij de Makro naar binnen, waar we allebei een paar leuke sneakers vonden. Daarna neergeploft op het terras bij mijn beste vriendin. Zij waren vorig jaar al verhuisd, maar ik mocht en kon natuurlijk erg lang niet reizen. Dat gaat met de nieuwe bus een stuk beter, dus wij zijn naar Breda getogen. Voor wat ik heb kunnen zien van het huis, de keuken is beneden, is het erg mooii. Ze hebben een terras dat boven het water zweeft en Mellis vond dat in het begin maar niets, en stond met zijn staart tussen zijn benen. Dat werd beter toen hij doorkreeg dat er eenden en ganzen onder hem door zwommen. Tja, die moest hij even weg blaffen 😉
Vanmiddag gaan we even langs onze vrienden hier in de Hoek. Ook zij zijn net verhuisd en ook daar moet op gedronken worden. Kortom een heel vervelend weekend, met nog vervelendere afspraken. Ik moet zeggen dat ik niet zo van de alchohol ben op het moment, en alles wat ik binnen hou is meegenomen, maar dat mag de pret niet drukken.
Voor jullie allemaal een fijne dag op deze regenachtige zondag.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

