Het Ziekenhuis

Vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor de pijnbehandeling. Tenminste dat was de bedoeling. Dit is niet gebeurd. Door de grote hoeveelheid behandelingen die ik al heb gehad en ongetwijfeld nog zal krijgen hebben we besloten om de morfine te gaan verhogen. De dagelijkse dosis is nu veel hoger dan normaal en hiermee zou ik het wele ven moeten kunnen uitzingen om een behandeling over te slaan. In juli gaan we bellen en indien nodig wordt er nog een behandeling gedaan en anders blijf ik gewoon in de hoge dosis morfine. Ik heb nu dus de 1e hoge dosis genomen en ben knetterstoned moet ik zeggen.

Maar het niet behandelen heeft ook zijn voordelen. Ik had een belangrijk overleg staan voor donderdag waar ik niet heen kon, en dat kan nu wel. Ook zal ik nu minder last hebben met reizen en dat komt goed uit zo voor de vakantie. Ook zal ik minder alchohol drinken en aan 1 glaasje genoeg hebben om aangeschoten te zijn, dus dat is weer lekker goedkoop voor iedereen 😉 Zo zie je, alles heeft zijn voordelen.

Het weekend was gezellig ondanks dat ik ziek was. Ook bij onze vrienden waar we gisteren waren was het erg leuk. Heerlijk om weer eens bij te kleppen. We hebben lekker chinees gehaald. iedereen heeft heerlijkzitten smullen en ik heb het gehouden bij een kopje tomatensoep. Maar dat mocht de pret niet drukken. We waren op tijd weer thuis en hebben nog lekker even tv gekeken.

Vandaag weer een nieuwe week, met nieuwe afspraken, nieuwe vergaderingen, en nieuwe overleggen. Kortom, ik zal me niet vervelen. Jullie allemaal een hele fijne week.

Liefs Astrid

10 reacties

Opgeslagen onder Ziekenhuis 2008

10 Reacties op “Het Ziekenhuis

  1. Hoi Astrid,

    Voor iemand die knetterstoned is, kun je nog een aardig stukje tikken. Ik wens je veel succes met deze vorm van pijnbestrijding en hoop dat de bijwerkingen snel wennen en verdwijnen. Mooie, volle week gewenst. Groet

  2. Goh …zo netjes een stukje neerzetten als je knetter stoned bent ? ….Hi…..knap hoor !
    Ik hoop dat je bij deze behandeling er baat hebt joh….
    Fijne dag vandaag
    Groeten Sophia

  3. Anoniem

    Volgens mij valt het met het stoned zijn nog wel mee. Je verwoordt het in ieder geval nog heel erg goed.
    Ieder nadeel heeft zijn voordeel en je kunt nu in ieder geval comfortabeler op vakantie geef je aan.
    Doe het toch maar rustig aan.

    Groetjes Hetty

  4. Hihi, wat kan je toch grappig schrijven. Heerlijk dat je ondanks je misselijk zijn, toch zo de hort op bent geweest afgelopen weekend! Dat is mooi weer mee genomen. Dus je bent in mijn geboortestad geweest….

    Hele fijne week, hoop dat je meds aanslaan!
    Liefs Kon

  5. Ha moppie,

    Ja het ga je goed af dat stonnnnnnnnnnnned zijn haha, maar ja jij weet als geen ander om daar mee om te gaan….. spuiten en slikken dus…..

    Kus Marjan

  6. Volgens mij was je daar eerst niet zo blij mee, met verhoging van de morfine, toch? Maar ja, net wat je zegt: zo met de vakantie komt dat niet verkeerd uit. Voel je je al wat beter?

  7. Lieve Astrid, vind dat je het allemaal heel knapt accepteerd…het is toch weer even slikken (letterlijk & figuurlijk!) Hoop dat je er baat bij hebt. Liefs en dikke knuffel voor je. Wilma.

  8. Ik zou dolgraag morfine willen hebben,
    maar hier in de pijnpoly willen ze me alleen injecties geven.
    Nu gebruik ik Tramadol, 4 op een dag en vandaag een slechte dag dus 6 pillen..
    Maar ik hoop dat jij inieder gevak baat hebt bij al die morfine..sterkte meis..

  9. Hey Astrid, Even weer een beetje bijlezen over je belevenissen. T’is en blijft een gevecht hoor. Maar je bent een sterke persoonlijkheid die niet makkelijk klein is te krijgen gelukkig 😉
    Blijf de dingen die je kan doen lekker doorgaan, dan kom je er wel!!!

    Dikke kuss knufff, Marja

  10. hopelijk voel je je snel weer wat beter;)
    wens je een goede fijne nieuwe week toe met liefs van mij…

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

