Stoned enzo

Wat mensen van elkaar weten, is vaak net genoeg om zich in elkaar te kunnen vergissen.Iedereen was gisteren erg verbaasd dat ik nog een heel stuk kon tikken ondanks dat ik stoned was. Nu moeten jullie weten dat morfine voor mij niet nieuw is. Ik gebruikte het al en de dosis is flink omhoog gegaan. Ik heb gisteren niet gelijk de hoogste dosis genomen omdat ik anders inderdaad niet meer kan functioneren. Dus ik bouw het langzaam op. Echter elke mililiter dat je meer neemt zorgt er toch voor dat je stoned wordt. Maar goed, ik wil ondanks de morfine toch gewoon kunnen functioneren dus moet ik me gewoon heel erg concentreren om iets te schrijven of te kunnen werken. Dat doe ik dus ook, want ik heb dus absoluut GEEN zin om zo stoned als een aap weg te zakken in de morfine roes. Ik probeer er dus alles aan te doen om niet toe te geven aan dat gevoel. Dat is erg moeilijk en daarom bouw ik het ook op. Vandaag een nieuwe dag en nog niets genomen. Dat doe ik pas ’s middags.Vandaag weer aan het werk. Er liggen een hoop administratieve dingen te wachten, ik heb een intake en een digitale vergadering vanmiddag. Ik hoef me dus niet te vervelen. Niet dat ik daar bang voor ben trouwens ;-)Gisteren heb ik wel na het bezoekje aan het ziekenhuis en na het tikken van een logje een vrije middag genomen en heb heerlijk voor de buis gehangen. Eigenlijk kijk ik heel weinig overdag tv, gewoonweg omdat ik me de tijd er niet voor gun. Ik heb nog een hoop op de harde schijf van de dvd staan, maar ik kom er maar niet aan toe. Maar dit is een gevalletje “eigen schuld, dikke bult”. Er is niemand die me tegen houd.Ik hoorde gisteren ook dat mijn oma eindelijk naar het verzorgings huis gaat. Ze heeft al die weken in het ziekenhuis gelegen, maar donderdag is er dan eindelijk een plekje voor haar.Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag. Liefs Astrid

11 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

11 Reacties op “Stoned enzo

  1. Ik zal nu maar even reageren, voordat je te ver heen bent, haha. Nee hoor, ik weet wat het is, mijn zusje is zwaar rugpatient, en heeft ook lange tijd onder de morfine gezeten. Die mailde me rustig 3x over hetzelfde onderwerp op 1 dag. Het is eigenlijk niet om grapjes over te maken. Fijn dat je je oma nog hebt, ik heb geen opa’s en oma’s meer. Raar, dat besef ik eigenlijk nu pas, nu ik het opschrijf. Succes met je medicijnen en werk ze.

  2. Wat fijn dat er voor je oma nu een plekje vrij is! Hopelijk heeft ze er een fijne tijd!
    Verder een gezellige dinsdag gewenst!
    Groeten Henrike

  3. Hoi Astrid,
    Fijn dat je oma nu naar het vezorgingstehuis gaat..Misschien kun je haar daar weer een keertje opzoeken? Zelf heb ik gisteren een hoop papierwerk weggewerkt….soms ben je net zo’n administratiekantoor…Wens je een fijne dag toe, de zon doet hier aardig zijn best. Liefs:Wilma.

  4. Tuurlijk begreep ik dat dat “stoned”….op dát moment met wat spot bedoeld werd….maar inderdaad kán je er heel stoned van worden
    Je zal t ook moeten leren hoe te gebruiken ..
    Fijn dat je Oma nu in een verzorgingshuis een plekje kan krijgen
    Erg he dat ze dan zolang in t ziekenhuis moeten blijven …
    Jij succes met je werk vandaag
    Groeten Sophia

  5. Goedemiddag Astrid. Pijnmedicatie is leuk zolang je geest maar de baas blijft en daar waak je dus erg goed voor. Fijn dat er een plekje is voor je oma zodat ze nog een mooi aantal dagen kan leven … Fijne dinsdag xus Nel.

  6. hai astrid, lees nu pas dat je gisteren in ’t ziekenhuis was….en ik vind dat je goed met die morfine omgaat en alles nog heel duidelijk neerzet op je log…..fijn dat je oma naar ’t verzorgingshuis gaat…..is weer ’n zorg minder…geniet van alles om je heen en als je pijn hebt wél die morfine gebruiken hoor, daar krijg je ‘m voor….lijkt mij wel ’n prettige pijnstiller……heb ’t goed vandaag, liefs rietje…..p.s. fijn dat jij ook (soms) van een bigmac kunt genieten!!!!!heerlijk!!!

  7. Hoi Astrid
    Wat fijn dat er voor oma eindelijk een plaats is in het verzorgings huis zeg
    En die pijnmedicatie die je krijgt is volgens mij wel erg hoog
    Of begrijp ik dat verkeert?
    Maar goed als je er maar baat bij hebt

    Grt voor jou en een knuff voor Mellis
    Mariet.

  8. Pia

    Hoi Astrid, allereerst bedankt voor de felicitatie op mijn logje met de verjaardag. Daardoor kom ik dus ook op de jouwe, en heb vol bewondering en ontzag over jouw leven gelezen. Petje af hoor om zo positief te blijven en fijn dat je Melis hebt. Je zal me nog wel meer tegen gaan komen in de reacties. Hoopt dat dit bericht over komt, je weet tenslotte nooit met zo,n hoeveelheid morfine.

  9. Ja je kan zomaar stoned zijn met al die rommel die je moet slikken,maar je hebt het nodig dus dan maar stoned he..
    En ik ga zo lekker uit blazen van al mijn werk aan mijn sleurhut..
    Dus fijne avond en tot morgen…

    groetjes Coby

  10. hoi astrid, of moet ik zeggen haaaai astrid, hihi, een klein flauw grapje,meid ik denk aan je. Hoije taai!!!
    lieve groet

  11. Anoniem

    high Astrid, hihi

    Allereerst heel erg gaaf dat er nu een plekje is voor je oma, echt gaaf.
    verder ik snap heel goed dat je het opbouwt hoor met die morfine
    Ondanks al je plannen en drukte wens ik je veel rust en de vakantie komt allengs dichterbij

    Voor morgen alvast weer een goede dag

    Hetty

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

