Assie middag

Woensdag we gaan de week door midden zagen. Hoe ik dat ga doen? Nou vanochtend nog wat werk doen en vanmiddag staat er een Assiemiddag op de planning. Ik ben van plan heerlijk niets te gaan doen. Beetje lezen, tv kijken, relaxen. We gaan kijken of het er van komt 😉

De komende dagen zit het stampvol met vergaderingen. Morgen is er een belanghebbenden overleg over de nieuwe woon zorg zone die we willen starten hier in HvH, vrijdag een vergadering van de werkgroep wonen, maadag een vergadering van W2ZV, en dinsdag een vergadering met MEE Rotterdam. Nou tegen de tijd dat dat allemaal voorbij is gaan we pakken voor donderdag. Kortom nog genoeg te doen en hoogste tijd voor Assie om even wat tijd voor zichzelf te nemen.

Ik kan echt enorm genieten van die tijd voor mezelf. Als ik dat niet doe, dan zou ik denk ik niet goed kunnen functioneren. Dus voor mij belangrijk genoeg om alles aan de kant te zetten en het wel te doen. De kunst is om het gewoon in te plannen naast je andere afspraken en het vervolgens gewoon doen 😉 Probeer maar eens, je zult zien dat het werkt.

Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

