Gevaarlijk, of toch niet?

Nou lezers, gisteren heeft mijn vrouwtje weer zulke charmante foto’s van mij gemaakt, die willen we jullie niet onthouden!

Ik zeg dat ik een gevaarlijke waakhond ben en Astrid zegt dat ik oversprong gedrag vertoon. Nou ja zeg!!!!

Ik ben teleurgesteld en Astrid vindt dat ik me aanstel. nou vraag ik je….

Dan maar slapen, maar zelfs dat moest oop mijn eigen bed! Jullie zien het, ik wordt hier erg slecht behandeld en misschien moet ik maar eens op zoek naar een ander baasje. Er zijn vast veel lievere baasjes dan de mijne….. Natuurlijk meen ik dit niet, maar ja, ik wil ook wel eens op bed slapen. En als je daar dan alles aan doet, dan trappen ze er niet in. Zielig he?

Vanmiddag heb ik echter geen tijd om zielig te zijn, ik moet naar een belangrijk overleg. Astrid heeft daar mijn hulp nodig, dus voor mij werk aan de winkel. Ik vind het juist altijd heel erg leuk, want ik krijg niet anders dan complimentjes van iedereen. Baasje Thom heeft me ook nog eens gewassen van de week dus ik zie er weer stralend uit. Nu vanavond nog even naar de kapper en ook ik ben klaar om op vakantie te gaan. Maar eerst even aan het werk!

Een lebber van Mellis

17 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

17 Reacties op “Gevaarlijk, of toch niet?

  1. heel liefff……..wat ’n schat is ’t toch!!! fijne dag vandaag, liefs rietje

  2. Hetty

    beste Mellis,

    Helaas voor jou moet ik Astrid gelijk geven, een hond hoort niet op bed en ik moet ook Astrid gelijk geven als ze zegt dat je geen gevaarlijke hond bent.
    dat je teleurgesteld bent geen begrip te vinden kan ik me voorstellen maar ik zou zeker geen ander baasje zoeken. Blijf jij maar waar je bent, zo slecht heb je het niet met zon kanjer van een baasje

    Groetjes Mayca en Hetty

  3. Hahaha je ziet er bijzonder gevaarlijk uit zeg. Help je de inbrekers wel met inpakken als ze langs komen. Oh oh wat heb jij het zwaar en slecht… veel plezier samen met het vrouwtje!! xus Nel.

  4. Je ziet er heel mooi uit hoor en Keelin ligt ook altijd op bed als wij er niet in liggen. Met warm weer lekker onder de ventilator.
    Help je vrouwtje maar goed hoor!
    Fijne week verder.

  5. Maar Keelin verhaart niet en heeft altijd een schone vacht want die is zelfreinigend!!

  6. Wat ben je toch een schatje Mellis .. als je Astrid echt zat bent dan kom je maar gezellig in ons huisje .. we zijn al een pleeggezin voor kinderen, dus een hond past er wel bij 😉

    Lieve knuff Henrike

  7. Nou Melles je ziet er echt niet gevaarlijk uit hoor.
    Laat je vrouwtje maar lekker kletsen..
    Maar wel goed je best doen hoor als je haar helpt,maar dat doe je altijd al toch…
    Een stevige ppot voor jou, doe de groeten aan je vrouwtje..

  8. Annelies Steenbrink

    Mellis, mijn vrouwtje zegt ook altijd dat ik niet zo moet klagen… ze vindt dat ik te dik ben maar geeft me niks als ik trek heb (en dat is eigenlijk altijd wel) en soms noemt ze me rupsjeNooitgenoeg, maar toch ben ik een echte golden… (ook wel IJsbeer genoemd), dikke poot van Emma

  9. Wat Astrid van je vind, vind ik onbelangrijk Mellis
    Ik vind je gewoon een schat
    Knuffie voor jou en grt voor Astrid
    Fijne avond en een goed weekend
    Mariet.

  10. Aquawoman

    Ach arme Mellis hahahaha
    nee hoor gevaarlijk zie je er niet uit eerder heel lief.
    Denk er nog even over na of je wel bij je baasje weg wil!!!
    Ze zal heus ook af en toe wel lief voor je zijn 😛
    Werkse he mellis met je vrouwtje
    Dan kun je in de vakantie lekker uitrusten samen met je vrouwtje.

    groetjes
    Aquawoman

  11. Pia

    Ach die arme Melis, dan heeft onze Gysmo een luizeleven en hij mag op bed. Maar ja hij verhaart niet, anders mocht hij ook op zijn eigen bed hoor. Althans hij hem terug krijgt van de poes.

  12. Ans en Yvonne

    Hoi Mellis !
    Welke tandpasta gebruik jij ?
    Ik zat naast mijn vrouwtje en kon zo mooi tot achter in je bek
    mee kijken !
    Wat een strot zeg !
    Ligt lekker hè zo’n bed !
    Af en toe moet ik het ‘doen ‘met zo’n schraal kleedje van de Stichting Hulphond !
    Nee …. dan liever dat dons van jou !
    Morgen word ik met vrouwtje in de duinen gedropt van Zandvoort aan Zee , ga een weekje de boel op stelten zetten in Nieuw Unicum !
    Missen het feestje in Herpen !
    Bewaar je een plakje leverworst ? Stevige poot Ashra

  13. Arme Mellis…Wat heb je toch een HONDELEVEN…..HAHAHA;-))))

  14. Hihi, wat lijkt onze Beau toch op Mellis. Hij kan ook zo geeuwen. Leuk logje!

  15. Hahahahahahaha…..
    sorry! Ik zal even serieus reageren Mellis!

    Weet je wat jij moet doen?
    Je vrouwtje “terug pakken”!
    Jij kunt zooooo veel, je kunt vast ook wel foto’s maken. Als jouw vrouwtje nu ook eens zo ver met de mond openzit….juist JA!
    Dan maak jij een foto van haar en
    dan zeg je dat dat oversprong gedrag is!
    En als ze dan zegt dat dat niet zo is dan zeg je gewoon dat ze zich aanstelt!!

    Treedt maar rustig iets strenger op hoor Mellis! Jeeetje…..niet eens op haar bed mogen slapen… haar beste vriendje!!!!

    En uh…als je die foto van haar hebt: help ik je wel met plaatsen!

    Dikke knuffel van
    beuzeblaadje

  16. Nou volgens mij heeft ie niet veel zin om op de foto te gaan. Hij (of zij) kijkt iig niet echt vrolijk.

  17. Hoi meis,

    Dank je wel voor je felicitaties vanwege het zonnetje van de week, ik ken je wel, was je even uit het oog verloren, jij kwam altijd op mijn andere weblog :http://floortjesfun.punt.nl

    Jaaa..erg zielig ben jij hoor Mellis, je ziet er ook erg verveeld uit, haha, vrouwtje zorgt niet goed voor je hihi, zie je zo! LOL

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

