Overleggen en werkgroepen

Bij een werkelijk groot mens voel je je niet klein. Bij een werkelijk groot mens voel je je groots.

Het is een hectische week kan ik wel zeggen. Woensdag heb ik heerlijk Assiedag gehouden. Ik geloof dat ik die er maar in blijf plannen zo midden in de week. Gsiteren was er een groot overleg over het eventueel realiseren van een woon zorg zone in HvH. Er waren een hoop mensen en daarvan was het grootste deel proffesional. Het viel op dat ze vaak alleen maar kijken naar de onmgelijkheden en veel kijken naar wat NIET kan. Ik heb geprobeerd door mijn bijdrage de mensen wat aders te laten denken. Ook hoeven “wij gehandicapten ” niet zo nodig in een woonzorg zone te wonen. Zorg gewoon dat heel HvH een woonzorg zone is, dan kan die stempel er ook weer af. Vandaag is er dan de werkgroep wonen. Deze wordt altijd bij mij thuis gehouden. Ook hier zal dit onderwerp vandaag centraal staan. Ik ben benieuwd.
Kortom weer een druk dagje voor de boeg dus. Toen ik gisteren klaar was met dat overleg ben ik heerlijk met Mellis de hele dijk uit gereden. Jee wat is dat zalig na een middag binnen zitten en opletten. We hebben allebei genoten. Gisteren avond kwam ook de trimster. Mellis ziet er dus weer fraai gertrimd uit. Hij mag mee op vakantie 😉
Elk moment kan ook de rolstoel service weer komen met een nieuwe poging tot de aanpassing van een spiegel op mijn stoel. Ik ben benieuwd wat ze er nu weer van gemaakt hebben. Ik hou jullie op de hoogte.
Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

