Assiedag

Vandaag maar weer eens een lekkere Assiedag. Ik ben vandaag alleen. Thom is naar Koba in het ziekenhuis. Hij wilde graag nog even op bezoek voor we naar Spanje gaan. Ik vond het niet verstandig om even op en neer naar Groningen te crossen en blijf dan ook thuis. Er staat tenslotte een rit van ruim 1400 km op de planning van de week.

Ik ga straks lekker met Mellis een eind wandelen, dan lekker lezen of dvd kijken. Mijn boek is echt waanzinnig spannend, en als je van een goede thriller houdt dan zou ik hem dus ook zeker lezen. Het is de moeite waard. Ik doe niet veel dus vandaag.

Morgen staat er een vergadering weer op de agenda en dinsdag een digitale vanuit huis. Ook wordt het langzaam tijd om te gaan pakken. We moeten er erg in houden dat we genoeg stoma materiaal hebben. Ook gaan er de nodige spuiten bloedverdunning mee en de nodige morfine. Gelukkig heb ik een goed medisch paspoort anders zou ik nog voor junk worden aangezien 😉

Ik heb verder niets te melden dus allemaal een hele fijne zondag!

Ook Mellis heeft vandaag een Assiedag

mmm lekker zo’n mega kluif zeg

Ook erg vermoeiend moet ik zeggen, even uitrusten…..

7 reacties

Opgeslagen onder Assiedag

7 Reacties op “Assiedag

  1. Heej Astrid, Geniet maar heerlijk van je Assie dag! ik doe vandaag verder ook niet veel…wat lezen en nog uitrusten…Liefs:Wilma.

  2. Pia

    Lekker genieten van je Assiedag en weer energie opdoen voor de komende lange reis. Leuk je reactie bij mij, heb dan ook eens geluk met het feit dat je niet hoeft te tanken. Hahaha humor heb je wel, super. Heel fijne dag. Lekker spannend boek er bij en de dag kan niet meer stuk.

  3. Kon je geen groter bot vinden voor Mellis. Vind dit maar een zielig botje hoor.
    Geniet van je Assiedag!

  4. Net als ik heb jij vandaag een relexdagje
    Ik denk dat ik het maar marietjesdaggie ga noemen
    En ehhhh groot gelijk
    Neem af en toe een Assiedag
    Je hebt er recht op
    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet.

  5. lieve Astrid, na ’t helpen bij ’t doopfeest, zit ik nu ook te genieten onder de parasol op mijn balkon……..dankjewel voor ’t mooie kikkerzondagplaatje! en ’n knusse voorbereiding voor je vakantie………..liefs rietje….p.s. wat ’n lieve foto’s weer van ’n genietende Mellis!

  6. Jos van Bommel

    He Astrid een hele goede middag toegewenst, wij doen het vandaag ook lekker rustig. Vanochtend visite gehad (want ik ben weer een jaartje ouder)om een uur of 2 ging de laatste weg en toen zijn Jen en ik nog even een stukje wezen wandelen.Nog even een tip voor je stoma materiaal: Neem 1/3 meer mee als je normaal gebruikt. Grijp je in principe nooit mis.Vriendelijke groet uit een bewolkt/zonnig Rotterdam. Jos en Jenny.

  7. Hahahaha ik moet lachen om die mega kluif van Mellis! Gaat die helemaal op?

    Groot gelijk meid dat je het even kalm aan doet en ik denk ook heel verstandig! Een rit van ruim 1400 km is niet mis, kan me er iets bij voorstellen want zoveel rijden wij altijd als we naar Itaië gaan. Een hele zit! Of laat jij je lekker liggend vervoeren?

    Succes met het pakken!!
    Groetjes,
    beuzeblaadje

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

