Een nieuwe week

Twijfel is een fantastische lijm. Je komt er nooit door van je plaats.

Gisteren was een heerlijk relaxet dagje, maar het is weer voorbij. Ik heb straks weer eens een vergadering, en met name over het cradle 2 cradle principe waar we het dit keer met de hele groep over zullen hebben. Hiermee ben ik ongeveer tot 2 uur bezig en daarna ga ik heerlijkmet Mellis aan de wandel. Gisteren is het door vreselijke pijn in mijn rug en bij in geschoten dus dat wil ik vandaag wel proberen goed te maken.
Veder ben ik echt de laatste dingen aan het af ronden en dat voelt wel lekker hoor. Voor mijn gevoel ga ik met een schone lei op vakantie. Aan hoe vol mijn mailbox dan zal zitten wil ik even niet denken 😉
Morgen heb ik nog een digitale vergadering en dan ga ik me echt bezig houden met de vakantie. De voorpret is uiteraard volop bezig. Thom is donderdag al vrij dus kunnen we mooi in de loop van de avond gaan rijden. Onze vrienden belden rond 17.30 dat ze aangekomen waren en de reis in 13 uur geklaard hebben. De mannen hebben nu de weddenschap : "Wie er langer over doet dan 13 uur moet een week bier tappen!" Gelukkig rij ik geen auto meer dus kan lekker roseetjes drinken ;-))
Het is wel erg lekker dat vakantie gevoel, en het komt erg dichtbij moet ik zeggen. Het gaat een lange zit worden. Gelukkig is dat voor mij niet helemaal waar want ik kan met mijn stoel helemaal plat, anders zou ik het echt niet gaan redden. De huisarts is bezig met te kijken hoe we dat gaan doen met die kuur. De urine is nog niet goed en de kuur slaat niet aan. Ik wil eigenlijk ook kuurloos op vakantie, dus ik hoop dat ie niet iets anders verzind. Maar goed, ik hou jullie op de hoogte!

Allemaal een fijne dag, Asrtrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

