Over de helft

De vakantie zit al er bijna weer op. we gaan donderdag of vrijdag avond rijden, dat weten we nog niet.
Zoals altijd is het weer heerlijk hier. Het weer zit niet echt mee, maar dat mag de pret niet drukken.
Veel hebben we niet gedaan de afgelopen week moet ik eerlijk bekennen. De mannen hebben het terras gebouwd dat ze wilden bouwen, dus dat is mooi.
To en ik hebben hoofdzakelijk zitten lezen. Ik ben in boek 9 bezig dus dat schiet lekker op.
Echt veel keus had ik helaas ook niet want ik ben behoorlijk beroerd van mijn laatste kuur.
Ik lig vroeg op bed en als we iets doen dan is dat ’s middags. Voor de Spanjaarden geen probleem, want die eten tenslotte ’s middags warm.
Wij passen ons aan en eten ook ’s middags. Soms gaan we gezellig weg ergens eten, soms blijven we thuis. Meestal blijven we thuis.
We zitten heerlijk dan en hebben niet altijd zin om weer in de auto te stappen.
Vandaag zijn we voor de 3e keer buiten de deur wezen eten, dus dat valt allerzinds mee.
Natuurlijk komt dat ook doordat ik me niet lekker voel. Na een middagje weg, moet ik 2 dagen bijtanken, en waar kan dat beter
dan in de tuin, of in mijn bed?
Helaas zit het weer ons niet echt mee. We hebben regen gehad, enorme hoosbuien, maar ook 2 daagjes zon
en dan merk je dat het al erg warm is.
Eigenlijk vind ik het niet zo heel erg want ik verbrand levend. Voor de mannen was het heerlijk weer om te klussen.
Vandaag hebben ze ook het zwembad opgezet en dat is nu aan het vollopen.

Wij hebben nog een paar daagjes en dan gaat de thuis rit weer beginnen.
Ik had met mezelf afgesproken niet te loggen, maar het is dus niet helemaal gelukt 😉

Mochten jullie meer willen lezen over onze belevenissen hier, neem dan eens een kijkje op de log van thom
Thom heeft zijn log netjes bijgehouden, inclusief voetbal verslagen 😉 Ook Ron heeft niet stil gezeten en hem vind je onder de links
bij Casa vanOpa.

Tot het weekend, Astrid

5 reacties

Opgeslagen onder Vakantie

5 Reacties op “Over de helft

  1. tja, aan alle goede dingen komt (ook) een eind helaas…
    Nog een fijn slot van je vakantie in Spanje, Astrid!

    Groetjes,

    Billy

  2. Jammer dat je zo, n last hebt van je kuur …maar je klinkt toch opgewekt …Knap hoor
    Idd heb je véél gelezen zeg !!
    Geniet nog van de laatste daagjes en sterkte met de terugreis en kom behouden weer aan
    Groetjes Sophia

  3. Aquawoman

    Hoi As,

    Heeee wat jammer nu dat het geen hangmat weer is voor je vind ik echt sneu. Ik hoop dat je het ondanks dat toch gezellig hebt. Ja de twee weken gaan gauw om he. Ik zou zeggen rust goed uit meid voor de terug reis en maak er nog een paar gezellige dagen van voor je weer terug gaat. Houd je haaks meid

    groetjes
    Aquawoman

  4. Jammer dat het er al weer bijna opzit zeg
    Goede terugreis, en ik zal eens op Thom zijn log gaan kijken
    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet.

  5. hetty

    Ha die Astrid,

    Jammer dat het er weer bijna opzit en ik wil je dan alvast een goede reis wensen naar huis.
    Vervelend dat die kuur toch wat ongemakken oplevert, maar toch nog veel plezier en zeker vanavond

    Hetty

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

