We beginen weer…

Sommigen zijn op pad om ergens aan te komen; anderen om ergens niet te hoeven zijn.

Het is weer maandag en alles gaat eer zijn gewone gang. De meiden komen weer werken, Loes op arbeids therapie basis en Shirley voor gewoon. Thom moets weer om 02.30 zijn bed uit om te beginnen, enzo neemt het dalijkse leven weer zijn normale gang.
Voor mij ook weer. Dadelijk eerst douchen en het dagelijkse ritueel afwerken en daarna aan de slag. Er ligt een PGB verantwoording te wachten. Dit is altijd toch wel weer een hele klus, maar ik heb er ook geen hekel aan.
Onze tassen staan nog steeds ingepakt, dus die moeten leeg. Kortom we gaan weer beginnen.

De housewarming gisteren was erg gezellig, altijd leuk om weer iedereen even te zien en lekker bij te kletsen.
Verder heb ik eigenlijk geen bijzonderheden te melden, ik ga weer aan de slag en ik heb er zin in. Ik wens jullie dus allemaal een fijne week.

Liefs As

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

