de kop is eraf

De kop van de week is eraf. Ik moet zeggen dat het ook wel weer lekker was om bezig te zijn. Wel moet ik toegeven dat ik nog rustig aan heb gedaan en langzaam alles weer ga hervatten.

Vanmorgen ben ik bezig geweest met een uitnodiging voor de werkgroep uitgankelijkheid. Vaak wordt er alleen maar gedacht aan hoe goed een gebouw toegankelijk is, maar hoe je er uit komt bij calamiteiten is net zo belangrijk, zoniet nog belangrijker. Niet alleen voor mensen met een beperking maar voor iedereen. We zijn dus een symposium hierover aan het organiseren. Erg interesant moet ik zeggen. Binnenkort hebben we onze eerste werkgroep vergadering samen met 2 heren van de brandweer die ons daar alles over kunnen vertellen.
Ook moet ik nog een informatie middag organiseren mbt het regionale vervoer hier in HvH. Er is wedereom vanalles veranderd en wij organiseren dan altijd een middag waar de gebruikers om informatie en uitleg kunnen vragen. Om werk zit ik dus niet verlegen moet ik zeggen. Dit loopt trouwens allemaal naast mijn reguliere werk 😉 Ik begin dus rustig aan, maar ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind.

Vandaag ga ik dus met deze 2 dingen verder.

Loes is gisteren dus weer op therapie basis begonnen. Fijn dat ze er weer was, maar ze was wel helemaal verrot. Ook erg balen dat ze juist gisteren met een verbouwing van haar douche en wc zijn begonnen dus thuis was er waarschijnlijk ook niet veel rust. Loes, als je het leest, ik hoop dat je het nog een beetje trekt…

Verder niets meer te melden voor vandaag, de zon schijnt, dus geniet er allemaal maar lekker van.

Liefs As

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

