Donderdag

Je beste vriend is hij die je het beste in jezelf doet ontdekken.De week gaat snel, voor je het weet is de week weer voorbij. Zoals jullie in het logje hiervoor zien heb ik inderdaad mijn boek gisteren uitgelezen. Het was heerlijk in de tuin, al begon het later op de dag erg te waaien. Maar dat maakt voor mij niet uit, reden genoeg om lekker met Mellis dan de dijk op te gaan en te genieten van het water en de wind.Morgenochtend wordt ook leuk, want dan gaan we de 1e strandrollator promoten bij ons op het Hoekse strand. Erg leuk want dit maakt dat wij het toegankelijkste strand van Nederland zijn. Zo’n strandrollator staat nog nergens. Dus mensen die met wandelen een steuntje nodig hebben kunnen hier de rollator lenen. Dit staat morgenochtend op de planning. Ik kijk er naar uit.Vandaag is het eenvrij rustig dagje. Ik heb vanmiddag een vervolg intake. Ga straks lekker met Mellis naar buiten. De zon staat weer aan de hemel dus het beloofd een mooie dag te worden. Ik rij gelijk even langs het dorp voor een kleine boodschap en dan ben ik dus gelijk lekker met Mellis aan de wandel. Vanmiddag wil ik ook in mijn nieuwe boek beginnen. Het zal dan ook weer in de zijkolom verschijnen. Kortom, ik vermaak me wel. Oja, ik kan ook al binnen 3 weken terecht bij de uroloog. Gelukkig lekker snel. Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen maar daar moeten we nog even op wachten.Allemaal een fijne dag, Liefs As

13 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

13 Reacties op “Donderdag

  1. Blauwhartje

    Goedemorgen Astrid het is ook een heel mooi dagje om met een boek buiten te genieten veel leesplezier

    Wens je een heel fijn dagje
    Liefs Blauwhartje

  2. veel plezier morgen en een goed weekend !

  3. Pia

    Super zo’n strandrollator, je ziet toch vaak dat mensen beperkt zijn om het strand op te komen. Dus gaan met die geit en de teentjes in het zand.

  4. Astrid gezellig dat je op m’n site was. Heel leuk wat jij in de rechtermarge hebt gedaan met die schuifmenuutjes! Ik kom zeker nog eens buurten. grtjs Leonie

  5. Goedemiddag Astrid. Ik ben er weer heel voorzichtig. 100 % fit ben ik nog lang niet maar dat zal misschien wel weer komen. Ik wens je veel leesplezier toe xuss Nel.

  6. Ja heerlijk he, dit weer. Toevallig gisteren iets gelezen over je nieuwe boek. Niet helemaal mijn genre, maar wel lekker voor op vakantie.
    Fijne dag verder!

  7. Het is indd lekker weer om met een boek de tuin in te gaan!
    En ik wens je vast veel plezier morgen op het strand. maar dat zal wel lukken!

    groeten Henrike

  8. kom je even veel plezier toewensen morgenochtend met het promoten van de strandrollator;)
    hopelijk is het even mooi weer?
    liefs van mij..;))

  9. Inderdaad…..de dagen en weken gaan véél te snel…hier ook al !
    Heerlijk he …zo lekker lezen …Ik doe het ook graag…Zal mijn lijstje ook weer eens updaten .
    Wat leuk…een strand rollator…ik heb geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen …met banden in het zand is een crime …dus …hebben ze vast iets anders verzonnen….
    Ik ga er eens op googlen of zet jij er nog een foto neer.
    Nog een fijne avond
    Groeten Sophia

  10. Ik heb gegoogeld !!!
    Wat een ding joh… die strandrollator !! t lijkt wel een maanwagentje…zulke brede rollers !!
    Succes morgen ….
    Doeidoei

  11. wat heerlijk dat je zo geniet van je boeken en wandelen met Mellis….en lekker toch ’n rustige dag………wat leuk morgen die strandrollator……echt ’n goed idee! knusse avond, liefs rietje

  12. Heerlijk weer was het hier om buiten te zijn
    Niet met een boek want ik lees niet veel, maar wel om heerlijk te wandelen of te luieren
    Fijne avond
    Grt voor jou en een knuff voor Mellis
    Mariet.

  13. hee cool zeg een strandrollator. dat is wel een fijne oplossing idd.
    ik zie dat je ook al weer een hele stapel boeken hebt gelezen. ik moet nog aan mijn stapel beginnen maar ik heb wel al een tuinstoel klaarstaan voor als morgen de zon schijnt. dan duik ik ook eens lekker met een boek de tuin in.
    liefs jolanda

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

