Naar het strand

Werken op het strand, niet gek he? Dalijk ga ik dus naar het strand om de presentatie bij te wonen van de nieuwe strand rollator. Tegen ons was gezegd dat wij het eerste strand in Nederland zijn,maar helaas, dat is niet zo. Bloemendaal is ons voor geweest. Dadelijk toch eens even om uitleg vragen.

Het voordeel van werken op het strand is dat Mellis gelijk een mega ronde heeft. Ik rij zo’n half uurtje om op het strand te komen. Aangezien het onder de 21 graden is mogen de honden los, dus heel vervelend, hij mag ook nog lekker kuilen graven. Dat allemaal onder het werk. Gho wat hebben we het slecht 😉

Ik zal mijn foto toestel meenemen en hier vanmiddag nog wat foto’s onder zetten. Wij gaan snel met de verzorging beginnen want over een uurtje moet ik weg, opschieten dus…. Tot vanmiddag!

Nou, weer een blonde actie van mij zeg, ik heb me een week vergist en het is dus pas volgende week vrijdag! Stom, stom, ik weet het.
Maar goed, we waren al een eind op weg toen ik erachter kwam en dus hebben we maar even gespeeld aan de Waterweg. Ik heb wel een paar leuke foto’s gemaakt.



Het was dus niet helemaal voor niets. We hebben genoten…..

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

