Naar oma

Vanmiddag willen we dan toch even naar oma toe. Thom zijn oog is nog wel dik, maar hij kan er goed door zien. Het is niet ontstoken volgens de dok, maar er zit vocht achter. Het moet uit zichzelf genezen. We gaan dus vanmiddag even bij oma op bezoek. Het is een poosje geleden dat we er zijn geweest, dus ik ben benieuwd hoe het gaat.

Verder hebben we niet echt plannen vandaag. Ik ga zo de douche in en dan lekker een eind rijden met Mellis. Het is nu nog koel, vanmiddag is het te warm voor die beesten. Dus wij wandelen ’s morgens en ’s avonds. Dan is het nog uit te houden.

Verder moet ik nog wat werken en wat PGB administratie doen. Ik blijf dus wel bezig. Geniet allemaal van het zonnetje, maak er een mooie dan van.

Liefs As

14 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

14 Reacties op “Naar oma

  1. Goeiemorgen Astrid, ff een vraagje, heb jij de cd al van Ilse de Lange “The Great Escape” en de dvd de making of???
    Zo niet mail dan ff naar mij, ik heb hem en vind er niks aan…

  2. lieve As, fijn dat jullie even naar oma kunnen, doe rustig aan, want ’t wordt wel ’n warme dag….liefs rietje

  3. Groot gelijk dat je ’s morgens en ’s avonds met Mellis op pad gaat….overdag veel te heet he …
    Ja ik gellof dat je best eens baalt als je ziet dat een ander hele mooie dingen maakt terwijl je t zelf ook zou willen ….
    Ik zou me ook geen raad weten als ik t niet meer zou kunnen ….
    ’t Enige wat ik kan doen is een beetje met je meeleven …en dat doe ik graag hoor .
    Fijn bezoekk bij je oma !!
    Groeten Sophia

  4. Gelukkig dat het niet is ontstoken bij Thom!
    Fijn om naar Oma te gaan.

    Fijne dag!
    Liefs Kon

    Leuk dat je bij mijn zusje Wil bent langs gegaan!

  5. Hoi Astrid,fijn vanmiddag naar je oma! Hoop dat het een waardevol bezoekje mag zijn. Hoop ook dat het met Thom zijn oog snel beter mag zijn…Hoe gaat het met jouw blaasontsteking? Fijne dag verder en liefs van mij;Wilma.

  6. Hallo Astrid,

    Wat super leuk dat je ons Punt hebt bezocht en er een berichtje achter liet.
    Er is erg véél gebeurd in 1½ jaar, leuke dingen, minder leuke dingen, maar het gaat gelukkig allemaal goed. We hebben een erg lange weg te gaan, en zijn al goed op pad.
    Met Ben en Daniëlle en Saskia is het kontakt goed, we vangen Saskia mee op en dat verloopt super. Ben en ik (Wil dus) praten gewoon tegen elkaar en hebben absoluut geen ruzie.
    Ik ben met Gert-Jan erg gelukkig, we gaan in augustus trouwen.
    Ik had eerder al eens je log bezocht, maar durfde niet te reageren, en waarom weet ik niet, stom hé? Wij wilde je graag een kaartje sturen toen je in het ziekenhuis lag, wij moesten in de periode ook in Leiden zijn, maar ja het verliep allemaal net iets anders. Wij komen zeker hier ook terug, en laten nu wel berichtjes achter hoor.
    Een fijne dinsdag, en dikke knuf.

    Liefs en groetjes,
    Gert-Jan en Wil

  7. wat een indrukken doe ik op hier …meis ik neem mijn petje af voor je , en die gaat maar zelden af ;)) Mellis is een beauty en nog eens verhipte handig ook …heb ooit een hulphond als pup gehad , voor de Blinde Geleide Brigade ..was zo mooi , maar ik had weer problemen met het afscheid ..hecht me teveel aan het dier ..dus gestopt .
    Jammer maar ja , zo ben ik weer ….kom hier zeker vaker terug ..want is nog eens een leuke web-log ook ….
    veel plezier vanmiddag , zou mijn petje maar op doen hihihihihi..de zon is errug aanwezig ..
    groetjes van mij en een pootje van Lotje voor Mellis ;)))

  8. Pia

    Verstandig om niet in de middag op stap te gaan met Mellis, doe ik ook niet met mijn hond hoor. Geniet van de middag met je oma, en Thom het beste met zijn oog

  9. Poeh, ik vind het veel te warm buiten! Ik heb de schuifpui dicht en het zonnescherm naar beneden. Maar koel wordt het niet. Het is hier ook gelijk zo extreem! Nou ja, overmorgen wordt het alweer minder. Sterkte met Thom’s oog. Groetjes!

  10. Ik kan me voorstellen dat het ‘s
    middags niet alleen voor jou maar ook voor Melis te warm is Astrid!
    Hopelijk heb je een leuk bezoekje
    bij je oma én een leuke dag gehad!

    Fijne avond,
    beuzeblaadje

  11. beterschap met thom z,n oog en kom je een fijne woensdag toewensen met liefs van mij..;))

  12. Groot gelijk dat je de koele tijden uitkiest. Voor mij hoeft het ook niet zo heet te zijn.

  13. Goede avond Astrid. Wat fijn dat je nog een oma hebt toch? Ik hoop dat ze op de goede plek zit … Ik kom alvast een heel fijne woensdag wensen xuss Nel.

  14. Ik geniet van het mooie weer
    Maar maak me vandaag niet druk
    Word te warm
    Fijne dag vandaag
    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

