Vanalles wat

Gisteren is een echt rommeldagje geweest. Loes was er weer een paar uurtjes. Ze is voor mij plantjes gaan kopen en heeft dat gezellig in potten gedaan. Mijn uitzicht ziet er weer geweldig uit. Thom had vorige week ook al iets gehaald, maar nu is het klaar. Er staat ook een tomaat en een aarbeien plant, dus we kunnen nog lekker smullen ook als het meezit. Hieronder een deel van het resultaat, zo kijk ik er tegen aan.

Nou is dat gezellig of niet?

Ik heb inmiddels ook de uitslag van de kweek die vorige week is genomen. Ook deze keer was ie niet goed. Het ziet er naar uit dat de gemene bacterie alleen met een infuus gedood kan worden. Ik moet dat dus de 14e met de uroloog bespreken. Ik wil ook kijken of er een mogelijkheid is om dat thuis te doen. Ik heb namelijk helemaal geen zin in een opname. We zullen het de 14e weten.

Vandaag is dan ook de dag dat onze site van Bulters + Mekke definitief de lucht in gaat ( eind van de dag ). Leuk hoor, ik ben benieuwd of de telefoon harder gaat rinkelen 😉
Vanmiddag is de laatste training met Joop. Hij gaat per 1 augustus stoppen bij Hulphond en vandaag zn laatste werkdag. DE vakantie staat voor hem voor de deur. Na de vakantie kunnen we dus volop aan de slag. Leuk hoor, we hebben er allemaal zin in! Ik ga de douche in en me voorbereiden op de training. Allemaal een fijne dag.

Liefs As

14 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

14 Reacties op “Vanalles wat

  1. Nou, dat ziet er heel gezellig uit! Ik heb even op Bulters+Mekke gekeken, maar die doet het nog niet, dus dat doe ik later nog een keer.
    Fijne dag!

  2. daar ga ik eind van de dag eens kijken 😉
    wat een fraai uitzicht heb je nu …hmmmmm..ik kom nog es langs om een aardbezie te proeven hihihihihi…
    een thuisinfuus moet te regelen zijn , heb het meerdere keren gezien dus succes !
    ménschhhh was hier zo benauwd ..en afkoeling ??? écht niet ..tis nu weer 25 gr. en zonnig ..dus wéér warm ., zit te denken om maar palmboompies te poten ..meis een fijne dag en groetjes van een verhitte Lenie 😉

  3. hai astrid, dat heeft Loes leuk gedaan…..fijn uitzicht zo! zal eind van de middag ff kijken op die site en ik wens jou ’n fijne dag toe……..liefs rietje

  4. Nou jij hebt idd een heel gezellig uitzicht zo:)

    Kuss Jans

  5. Wat gezellig al die bloemetjes he …Wij hebben weinig bloeiends op t ogenblik…Steeds weg en straks vakantie ….dus maar even niet …maar jopuw uitzicht is weer helemaal vrolijk …
    Groetjes Sophia

  6. Pia

    Ziet er weer gezellig uit Astrid en dat ook nog met zo’n lekkere buitenhaard. Zalig. De bacterie werkt niet zo gezellig mee en dat infuus moet volgens mij ook wel thuis te realiseren zijn. De site deed het nog niet toen ik net keek, dus morgen ga ik in de herkansing.Fijne training en fijne avond. Groetjes Pia

  7. Jos van Bommel

    Hé Astrid ik heb even een tijd niets van me laten horen (schaam) maar heb het erg druk met mijn werk. Mijn collega is met vakantie dus werk ik nu voor twee. Nog even door zwoegen en dan gaan Jen en ik lekker met vakantie. Doe Thom de groeten van ons. Groetjes uit Rotterdam.Ik heb nog een mooie uitspraak: ik heb meer VERTROUWEN in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.

  8. Babs

    Zo, je bent dus flink in de bloemetjes gezet, gezellig!
    groetjes,
    Babs

  9. Dat ziet er SUPER gezellig uit bij jou Astrid! Een leuk en fleurig gezicht!

    Vervelend dat de uitslag van de kweek niet goed was, hopelijk voor jou red je dat met een thuisinfuus. Ondertussen lekker getraind???

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

  10. Gezellie ziet er dat uit zeg
    Ga zo ff bij je linje kijken

    Wens je nu een goed weekend
    Met grt en knuff Mariet.

  11. Goedemorgen Astrid,

    Wat een pracht uitzicht heb je zo. Lief dat je mij (Wil) feliciteerde, en inderdaad je was niets te laat, maar gewoon te vroeg 😉
    Wat vervelend die bacterie, hoop dat je thuis mag blijven, want dat is toch altijd fijner dan in het ziekenhuis. Wij duimen voor je hoor.
    Wij wensen jou een fijne vrijdag en alvast een goed weekend toe. Wij zitten namelijk niet echt veel achter de computer, maar als we er wel achter zitten, dan proberen wij ons Punt zeker bij te houden.

    Liefs en groetjes,
    Gert-Jan en Wil
    en knuffels van,
    Evita en Tijgertje

  12. vanmeij

    dag Astrid via de site van beus op jouw site beland
    daar lees ik dat je de ziekte van Ehler Danlos hebt
    das even slikken voor me….
    de man van een vriendin is op 27-jarige leeftijd overleden aan de 14e(?) vorm ervan (wat ik begrijp de dodelijke vorm?).Toen wisten ze nog niet dat hij deze ziekte had. Mijn vriendin bleef achter met 2 kinderen van 1 en 3.Groot was en is de schrik toen ook bleek dat de oudste dochter het heeft. De hele familie werd onderzocht en naar ik meen een Engelse professor zag gelijk aan de ogen dat die dochter het had! Zij is net zo oud als mijn oudste, ze is inmiddels ouder dan haar vader.Het is zwaar om met die wetenschap te leven…
    Ik wens je veel sterkte en zal later meer lezen, nu pakken want ik ga richting Beus op vakantie, pas op de poesen van haar dochter haha.
    hughvanmeij

  13. Wat heb jij een mooi uitzicht!!

  14. Nou wat ziet dat er gezellig uit Astrid! Ik hoop dat het maar veel mooi weer mag zijn (niet te heet dan he?) zodat je er goed van kan genieten. Ik wens je een fijn weekend.
    Groetjes Mar

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

